Gezocht, warme waterafstotende en winddichte jas maat 68 jongen

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door azucena, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Ik ben op zoek naar een warme jas voor op de fiets voor mijn zoontje. Ik heb een winterjas van Noppies, fleecevest H&M en een skipak van de prenatal voor als het echt ijzig koud is.

Maar ik ben op zoek naar een specifiek soort jas, namelijk zoiets:
    http://www.polarnopyret.com/60198504-jacket-shell-solid-baby

Deze gaan helaas pas van 74, daar gaat mijn zoontje voorlopig nog niet in passen. En eerlijk gezegd vind ik die ook wat duur. (Noppies jas was tweedehands :p.)

Weet iemand of zulk soort jasjes al in 68 te krijgen zijn? Ik ben er namelijk helemaal verliefd op. Vind ze zo stoer. En ik ben geen zoekheld, dus hopelijk hier iemand wel! Tweedehands mag ook hoor, maar daar heb ik tot nu toe ook nog niks in kunnen vinden.

Zo niet, heeft er iemand een ander idee voor op de fiets? Ik heb een heel lomp zitje waar geen deryan fietshoes overheen zal passen denk ik. Dus zoiets is geen oplossing :).

Oja, met de auto gaan is geen oplossing. Die hebben we niet ;). En aangezien ik minstens een keer per week naar het ziekenhuis moet, is het een stuk sneller om te fietsen, zoontje zit achterop, dus zal niet veel wind krijgen. Misschien wel wat meer dan voorop met een windscherm, maar goed, dat is geen optie.

Deel Deze Pagina