Draagdoeken

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Pendrag, 24 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Zondagavond heb ik via www.nature4babies.nl een tri-cotti draagdoek besteld. Omdat er nieuwe kleuren in de collectie komen, zijn de huidige kleuren lekker afgeprijst. Vandaag zat mn pakketje al bij de post. In totaal (incl. verzendkosten) was ik EUR 26,00 kwijt voor een nieuw exemplaar. Naast tri-cotti verkopen ze o.a. ook de combi-cotti.

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Hm ik zie alleen maar duurdere op de site.
    Maar krijg je er dan ook een instructie bij hoe je het moet knopen ? Of kun je hem zo aantrekken ?
    Lijkt mij in elk geval wel handig zo'n ding.

3. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    die kan je zo aantrekken is erg makkelijk.. maar je krijgt er een handleiding bij hoor!
    Ik persoonlijk vind de combi-cotti ook erg prettig. Heeft net 1 band meer voor de steun.

4. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Bij bestellen zie je de aanbieding. De tri-cotti hoef je niet te knopen maar er zit een hele duidelijke gebruiksaanwijzing bij hoe je hem op verschillende manieren kunt dragen.

5. Nemo

Nemo Niet meer actief

Hm sorry ik kan nog de aanbieding niet vinden.
    Op www.draagdoek.nl hebben ze ook mooie, maar wel weer andere zag ik.

6. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Op de site naar bestellen, dan naar de link die vermeld staat voor aanbiedingen: www.nature4babies.info. Daar op bestellen klikken. Dan vind je de tri-cotti's en combi-cotti's in de aanbieding!

7. Nemo

Nemo Niet meer actief

Dankje eindelijk gevonden :oops:

8. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    @Nemo: Ik heb ook een draagdoek van draagdoek.nl besteld en die was dikker en veel anders dan de tricot-slen of de combi-cotti/tri-cotti.

Hoewel ze zeiden van niet. Je kan beter die van nature4babies bestellen!

ow die van draagdoek.nl worden speciaal voor je gemaakt dus kan je ook niet ruilen!

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik heb zelf de tricot slen gekocht via marktplaats!

er staan er echt heel veel op, sommigen zijn veel gebruikt (maar dan ook goedkoop) maar sommigen zijn nauwelijks gebruikt. Mensen kopen die dingen maar gebruiken ze niet altijd, of krijgen ze cadeau terwijl ze er al een hebben.

Zo heb ik een hele nieuwe op de kop getikt voor 16 euro in de kleur lime met beschrijving erbij. Het is natuurlijk soms een gok maar hij ziet er dus echt nog perfect uit! Als je mazzel hebt vind je er een in je buurt en hoef je dus ook geen verzendkosten te betalen.

Misschien ook een idee..........

10. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    En de slen is zo fijn! Echt een ideaal ding!
    Ik wilde eigenlijk geen doek die je moest knopen, maar nu ik hem eenmaal heb, ben ik er echt fan van!

11. Nemo

Nemo Niet meer actief

Die van draagdoek.nl moet je dus ook zelf knopen.
    Ik wil eigenlijk niet zelf knopen dus dan moet ik de tri-cotti nemen ?

12. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ja, dan is een tri-cotti of een combi-cotti ideaal. Die hoef je beide niet te knopen.

Ik kon deze op marktplaats amper vinden, daar staan meer de slens te koop en die moet je wel zelf kopen. En onder de EUR 20,-- vond ik al helemaal niets. Vandaar dat ik deze link heb geplaatst voor de liefhebbers.

13. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja de tri-cotti heeft 2 kokerbanden die je kruislings over elkaar heen, aan doet.
    De combi-cotti is hetzelfde maar met nog een extra band die je WEL moet knopen, maar dat is veeeel makkelijker dan de tricot-slen. (de tricot-slen is nl 6 mtr! lang)

14. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik heb even op marktplaats gekeken maar daar worden 2e hands tri cotti aangeboden voor 20 euro, nieuw is dus nu net zo duur.

Wel nog even een leuke foto gevonden:

15. Nemo

Nemo Niet meer actief

Hm ik bedenk me nu dat het systeem eigenlijk wel heel makkelijk is je zou dus ook zelf kunnen maken.
    Is het van strechstof of gewoon ? En heeft iemand de maten ?

16. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja van sterke strech.. zoals tricot.
    de maat dat hangt af van je eigen kledingmaat. Ik krijg een mt M combi-cotti binnekort (ja gewonnen! jippieeee) en dat is voor mt 40/42.

17. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik heb de tri cotti besteld, ik ben heel benieuwd ! Hopelijk is ie snel binnen.

18. jundi

jundi Lid

4 apr 2006
    50
    0
    0
    ik heb hier een Tricot slen, de doek van 6 meter en hij bevalt me echt super! soms vraag ik mij af wie meer geniet, Noa of ik :D
    Ik vind het heerlijk om Noa weer dicht bij me te kunnen dragen en op deze wijze kan ik ook heerlijk geconcentreerd achter de pc werken en ligt zij lekker te slapen
    Zie hier! Echt een absolute aanrader!

19. wij hebben hier ook de tricotti slen klaar liggen. Ik heb hem al alng in huis (van voor ik zwanger was) en heb hem altijd gebruikt om alle kindjes (broertjes en kindjes van virneden) die kwamen logeren in te steken.

Op de crèche waar ik werk, gebruiken we diegen met die twee banden die je moet kruisen. Ik moet wel zeggen dat ik daarvan sneller pijn in mijn rug krijg. Al het gewicht hangt echt op je schouders, terwijl bij de slen toch veel op de heupen hangt.

Ik heb hier een link met een handleiding voor de slen. Daar kan je ook zien wat je er allemaal mee kan doen.
    http://www.babylonia.be/img/pdf%20handl ... _nl.LR.pdf

Saartje

20. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    En Nemo, is ie al binnen?

Deel Deze Pagina