Ik kon zo snel hiervan geen topic vinden, dus geen idee of het al bestaat? Ik ben al rond aan het kijken voor positiekleding en vindt het toch behoorlijk lastig, dus kan wel wat inspiratie gebruiken! Dus kom maar op!
Ik zal beginnen! Vandaag mijn 1 positiebroek binnen gehad Nu ben ik nog op zoek naar een leuk shirt/blouse voor er op!
Iets fel �� of een leuke print en je bent helemaal klaar voor het mooie weer... Wel een leuke broek, mijn eerste was een gewone jeans.
ik heb een paar longdresses aangeschaft waar een buikje in kan..moet nog voor zwangerschaps -truitjes, leggings, broeken etc gaan
Shirtje en jurk met leggings gekocht bij wwww.positie-outlet.nl Super goedkoop was 60,- kwijt voor 3 leggings jurk en 2 shirts.
Zie toch wat leuke dingen voorbij komen! De broek hier staat super! alleen iets voor erop vind ik toch lastig!
Ben zelf een stevige dame en met 35 weken een beste buik, maar dit jurkje zit heerlijk! Heb er ondertussen 5 ... Je kan ze namelijk goed combineren.
Ooh, ik ben benieuwd! Kreeg vandaag een mailtje dat het pakketje onderweg is. Hoe valt de maat trouwens? Ik heb maar mijn normale maat genomen..
Leuk! Merk wel hoe dikker m'n buik wordt ik positie broeken niet lekker meer vind zitten hebben jullie dat ook? Draag vooral leggings en jurkjes maar hou daar niet zo van.
Zelf heb ik gisteren een positie spijkerbroek gekocht en een shirtje. Van me moeder heb ik onderstaand shirtje gekregen alleen had ze niet gezien dat het een voedingsshirt was achja hij zit in elk geval heerlijk!
Ik heb niet een hele grote buik dus ik kan bijna al mijn eigen kleding nog aan. Broeken droeg ik al bijna nooit. Vaak leggings en die pas ik nog gewoon. Even een tip voor de dames die het net als ik zonde vinden om Veel geld uit te geven aan kleding wat je maar een paar maandjes draagt. Bij action heb ik 2 tuniekjes gekocht, gewoon een maatje groter dan ik normaal heb en ze passen prima!