Waarom gebeurt dit altijd met mijn braadworst??? Iemand enig idee. Dit heb ik overigens alleen met de worsten van c1000 en dat is nu coop.
Hu wat doe jij met die worsten 😂 ik draai ze altijd met een tang, ga nooit met vorken in vlees. Hier altijd hele worsten op tafel 😁 Zelfs bevroren worsten komen heel uit de pan, heb nog nooit gehoord van te heette pannen/koude worsten die open springen?
Prik je er gaatjes in tijdens het bakken?? Ik bak ze aan beide kanten aan in een braadpan, dan prik ik er een paar gaatjes in zodat het vocht eruit kan, vuur matig zetten en deksel er half op (dat je een kier hebt) en dan zo laten sudderen. Braadworsten zijn hier altijd erg sappig en niet ontploft .
Haha ik heb het echt alleen met worsten van c1000. Worst van appie is hier altijd heerlijk. Ik prik altijd gaatjes aan het eind van het bakproces. Draaien doe ik altijd met spatels. Nooit met vork.
Ik laat braadworst altijd eerst een soort van "wellen" in lauw water, en daarna prik ik ze tijdens het bakken. Ze zijn altijd lekker en sappig bij mij!
Oh gruwel! Dat ziet er niet aantrekkelijk uit. Sowieso al niet, maar geknapt al helemaal niet. Ik las dat iemand hier schreef dat de darm knapte? Dan heb je toch al gegeten en gedronken?
Je moet de worst tegelijk met de boter in de pan doen. Boter dus niet bruin laten worden. Door de warmte klapt de darm en lopen de sappen en gehakt eruit. Op laag vuur bakken. Gewoon een half uur laten staan Niet in prikken dan verlies hè juist de sappen. Idd te koude worst in te warme pan
Geen rookworst, saucijzen en andere worst eten meer dan. Zit allemaal in darm. Ot: inderdaad de pan te heet/worst te koud. Dan klappen ze open.
Nee precies... Ik vind zulke worsten echt te smerig voor woorden dus eet daarom ook niks van dit alles
Mijn schoonmoeder werkt bij de keurslager en heeft wel eens uitgelegd hoe ze zulke worsten maken. Nou, toen was ik er al helemaal klaar mee
Je mag me gerust vertellen wat er allemaal in zo een worst zit, vind ze toch wel lekker. Alleen deze van gister was niet te eten, gelukkig vonden de kids het wel lekker. En ik koop m'n worsten voortaan wel bij de Appie.
Worsten maken! Das pas leuk. De eerste keer dat ik dacht mocht dorn bij de slager. 2 meter darm om het pijpje doen. Jep... werd kei hard uitgelachrn door de 3 mannelijke collegas. Maar gezegd dat ik een meisje ben en dus niet bekend met de beweging