Jaaa hoor, had dan gezegd van de Levi's reclame!!! Was trouwens begin jaren 90. Ik had die zanger/band/clip echt nog nooit gezien! Maar je hebt hem, kan je weer rustig slapen, hahaha!
Nee, ik hoor hem volgens mij voor het eerst - al komt hij me wel bekend voor Ik had hem dus nooit geweten.
Ik dacht bij een kale man uit de jaren '90 meteen aan Captain Jack. Die zie ik ook wel aan voor zo'n strandbuggy
Ik ken het nummer wel, maar verder geen clip of artiest. Ik dacht eerder nog aan the christians (zo fout )
Haha geweldig, dit nummer ken je nog wel! Klinkt wel een beetje als right said fred! Heb nu een nummer in mijn hoofd waarbij de clip opgenomen is in zo'n Amerikaanse shopping mall. Volgens mij reden ze ook in winkelwagens en zat er ook een hondje in de clip? (Laatste weet ik niet zeker). Moet van 97-99 zijn denk ik. Heb de hitlijsten al doorgespit
https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=9crRLsMZ51c 'Charly Lownoise ft. Mental Theo - Wonderful Days' Dees?
Freakpower - Turn On, Tune In, Cop Out — Freakpower. Offff: roots syndicate met mockingbird hill?
Ja dat is hem!!! Ik wist de tekst ook niet helemaal precies (you get what you....) dus dat googlede niet erg lekker Vond het verder niet een heel bijzonder nummer verder maar bleef zo in mijn hoofd hangen