Onze dochter is een erg onrustige slaper. Nu zijn we er achter gekomen dat als we haar inbakeren ze veel langer en vaster slaapt. Dat doen we bij gebrek aan beter nu met een badcape, maar we zouden graag een speciale doek gebruiken. Ook ivm de warmte enzo. Welke is dan aan te raden?
Wij hebben zelf nog geen ervaring, want onze kleine is nog niet "gearriveerd" maar we willen inbakeren wel gaan uitproberen. We hebben daarvoor een Puckababy aangeschaft. Deze zag er heel goed ontwikkeld en doordacht uit en ook op internet las ik veelal positieve berichten hierover. Ben ook benieuwd of het ons gaat bevallen of niet.
hier 2 geprobeerd toen, de pacco piccolo en de swaddle me. swaddle me was niks, was ie zo uit los en vond ie minder fijn. de pacco piccolo vond hij, en ik, heerlijk! heel makkelijk te gebruiken en niet helemaal strak om de beentjes maar toch sliep ie er heerlijk in!
Ik ben er toen voor naar het cb geweest. Kreeg doeken van het cb te leen met een instructieboek. Ook deden ze het een paar keer voor en moest ik het zelf ook proberen. Ik ben echt een voorstander van inbakeren op deze manier. Mijn jongens hebben er heerlijk op geslapen.
Hier de Puckababy gehad, maar dat was te los en werkte niet. Daarom de Pacco gekocht en hier heeft hij tm afgelopen woensdag in geslapen. Nu slaapt hij gewoon in een slaapzak.
Hier is de puckababy een groot succes. Zonder wil onze kleine meid echt niet langer slapen dan een kwartiertje, nu van voeding tot voeding.
Bij mn zoontje heb ik met groot succes de bakerdoeken van pacco gebruikt. Makkelijk in gebruik en ook geschikt voor grote onrust Mn dochtertje is een stuk rustiger tot nu toe maar wil bij krampjes nog wel eens met dr armen maaien. We gebruiken alleen snachts voor haar een omslagdoek/ badcape en dat werkt afdoende.
Hier de puckababy piep ( 0 tot 3 maanden) bevalt prima. Ons meisje slaapt hierin als een roos zonder dat ze zichzelf weer wakker slaat.
Hier is de Puckababypiep (Hot Summer Edition) ook met succes gebruikt! Ben na de 2e prikken (3mnd) gestopt. Heb ook de mini liggen maar deze niet gebruikt.
Pacco!!! die raden ze ook aan bij ons op het cb. gebruikt bij mijn dochtertje en gaat inmiddels de hele vriendengroep zowat door
Hier ook de pacco doeken. (ik heb er nog twee te koop want ondertussen zijn die van ons te groot er voor)
Ik heb de swaddle me, maar daar weet ze gewoon haar armpje uit te wurmen Dus heb nu maar de puckababy piep gekocht, hopelijk gaat dat beter.
We hebben de puckababy piep gekocht. Tot nu toe gaat dat prima. Al huilt ze nu al uren, maar ja, een baby mag ook gewoon haar huiluurtjes hebben natuurlijk
Hier ook de puckababy! Heb er via mp nog eentje bijgekocht want ik had 'm noodgedwongen in de was en de pleuris brak uit..!! Hier "vraagt" ze er gewoon om... Dan huilt ze omdat ze moe is, we hadden afgesproken haar eerst zo in de wieg te leggen maar dat gaat echt niet. Eenmaal in de puckababy gaan haar handjes net boven haar schouders en soms houdt ze zelf haar speentje ermee in haar mond. Een heel fijn ding met toch een beetje bewegingsvrijheid zodat ze niet kan maaien met haar armen.
Eerst via cb weekje doeken te leen, daarna zelf gemaakt omdat de puckababy in het begin te ruim was. Maar met 6 weken oud wurmde ze zich eruit (haar broer bleef er maanden in liggen maar zij niet), pucka piep en nu de mini. Ze slaapt er super in. Als de pucka vies is kan ze tijdelijk in een gewoon slaapzakje waarvan ik de armsgaten dichtgenaaid heb. Toch de beschermdheid van de pucka.
Wij hebben bij de eerste ook een paccodoek te leen gekregen van het CB en toen, eindelijk na 3 maanden, sliep ons mannetje, uiteindelijk gebruikt tot ruim 6 maanden. Ik heb er toen een tweedehands overgenomen en nog een zelf gemaakt. Deze twee doeken zijn inmiddels ook al aan twee andere babytjes uitgeleend geweest, maar mijn tweede zoontje slaapt "gewoon" van 8 uur 's avonds tot 7 's ochtends. We weten niet wat ons overkomt... Dus: Pacco: ik zweer erbij! Succes met je moeilijke slaper, ik weet wat je doormaakt..
ahh gos.. weet je zeker dat er verder niets met haar is? geen honger, pijn, reflux ofzo?? Sorry maar hier hielp inbakeren eerst niet en dat kwam omdat hij pijn had vandaar, daarna heeft hij in de puckababy mini tot 7 maanden heerlijk geslapen.
IK had een SwaddleMe uit Amerika Is gewoon een slaapzak met een stukje wat je dus kan bakeren. Handig, maar die kleine van mij haat het om in te bakeren. VOorbeeld Google Images Summer SwaddleSquare only £10.99