ik heb voor de mensen die nieuwsgierig zijn wat voor werk ik doe! en wat het inhoud enkele foto's in mijn persoonlijk album gezet! dat ben ik allemaal! met g-star had ik een super grote opdracht en daar zijn deze foto's uit voort gekomen x
Ja bij forum zwanger heeft ze geschreven dat ze ongeveer 5 weken zwanger is. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=5585
bang om mijn werk te verliezen? nee, eigenlijk niet: er bestaat nog altijd zoiets als zwangerschapskledij Ć© en nu ook doordat er eens een model zwanger is ( wat niet vaak voorkomt, meestal zijn die zwanger na hun carriere ) hebben sommige modehuizen ook beslist om aan de zwangeren te denken en ook zwangerschapskledij te ontwerpen en daar ben ik heel blij om; x
Het toffe aan dit werk is wel, al de kledij dat ik show, krijg ik ook. Dat is dan nog extra reclame voor hen dat ik die op straat draag. Want pers hebben ze hier toch wel genoeg hoor :s x
Ik zag een HELE grote billboard op Waterlooplein (amsterdam) een tijdje geleden met Jou erop.. ik dacht toen nog bij mezelf, WOW wat een campange ... want dat heeft een flinke duid in de zakken gekost... wanneer was die fotoshoot? want ik geloof dat ik die foto's heb gezien in oktober... voor je zwanger was, of erna? want als het erna was... ben je wel heel snel weer terug naar je ouwe figuurtje gegaan... hehehe ( wat ik ook hoop voor mezelf ) Leuk hoor dat je model bent... en zo jong al moeder... maar wel zelfstandig... dordat je werkt en zelf je geld verdiend.... erg leuk hoor... gr. sarah p.s. nog gefeliciteerd met je 2e zwangerschap
Ja ben ik helemaal met je eens! zo jong en al zo'n goede baan, en zometeen 2 super kids! Mooie foto's allemaal.
WOW! Ik wist helemaal niet dat je alweer zwanger bent! Gefeliciteerd!! Voel je je goed? Mooie foto's hoor!!
Klinkt bijna allemaal te mooi om waar te zijn Om jaloers op te worden haha. Mooie foto's 8) en gefeliciteerd met je 2e zwangerschap....