Na 4 maanden na de bevalling nog steeds last ervan...

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Alexandra1988, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alexandra1988

Alexandra1988 Actief lid

14 nov 2009
    187
    0
    0
    Het is misschien niet het fijnste/smakelijkste onderwerp maarja...
    Nu, bijna 4 maanden na de bevalling heb ik nog steeds last ervan...

Na de bevalling merkte ik direct dat ik een aambei had gekregen en ontlasting maken doet best wel pijn, soms tijdens en soms als ik ga zitten op een stoel, nadat ik naar het toilet ben geweest...

En sinds dien loopt mij ook vaker wat waterige ontlasting weg, het is dan net alsof ik aan het "zweten" ben tussen mijn billen, maar als ik dan naar het toilet ga en veeg met wat toiletpapier, dan zit er wat waterige ontlasting op het toiletpapiertje...

Is dit normaal?
    Ben ik de enige die hier last van heeft of komt dat wel vaker voor?
    Gaat dit nog weg, voel me er erg ongemakkelijk bij....

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik zou er direct mee naar de HA gaan.

Dan kan hij/zij er iets voor geven en dan hoef jij er niet mee te blijven lopen.

Vervelend hoor.

3. Trees

Trees Niet meer actief

Zes maanden na de bevalling en heb nog steeds een paar pijnlijke aambeien. Ook regelmatig veel bloedverlies tijdens de ontlasting doordat ze knappen. Voor de aambeien kan een huisarts niet veel doen, behalve allerlei smeersels voorschrijven die vaak niet helpen. Ik neem aan dat je zelf ook al wat zalfjes hebt geprobeerd? Anders kan je daar nog mee beginnen. Curanol schijnt bij veel mensen wel te helpen.

Het weglopen van ontlasting herken ik niet. Ik zou dit inderdaad even aan de ha vragen.

Deel Deze Pagina