2e echo gehad, wat zal het zijn.....?!??!?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daan0201, 24 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik heb gisteren weer een echo gehad. Was echt super!! Alles zag er helemaal keurig uit zei ze dus da's toch wel heeeel fijn om te horen!!!!

    We weten niet wat het is. Ze vroeg of we het wilden weten en toen zeiden wij nee. Dus ik vroeg aan haar "heb jij het al gezien??" En toen zei ze met een big smile "jaaaa, ik heb het gezien ja!" Dus toen was het wel even heeeeel moeilijk, maar we weten het dus niet.
    Ik ga dan zelf interpreteren en denk nu dus dat het een jongen is omdat het zo druk aan het bewegen was (en zeker bij de omgeving van de beentjes) en een meisje dan dus volgens mij nog moelijker te zien was geweest en ze was heel duidelijk. Ze had het écht gezien....haha
     
  2. Niet meer actief

    Hahaha toen werd je toch wel nieuwsgierig cker?

    Had je het zelf niet gezien dan? Want dat vraag ik me altijd af... als je naar zo een echo kijkt, ook al wil je het geslacht niet weten, dan kan het toch wel zo zijn dat je het ziet...? Ik heb het zelf namelijk gezien bij mijn broer en zn vrouw... zij wilden het niet weten, maar ik zag toch egt een piemeltje op de dvd van de pretecho (bij 1 van de twee) :D
    Of is het zo dat je bewust anders naar zo een echo gaat kijken...

    Ja ik wil het zelf wel graag weten, dus ik zal wel meteen op onderzoek uitgaan.. hahah

    Maar goed jullie willen het niet weten, dus wordt het toch ff afwachten... ;)

    Groetjes!
     
  3. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik heb thuis de video nog eens bekeken, en zal dat nog heeeel vaak gaan doen om te kijken of ik het toch kan zien, haha :)
    Maar het blijft een gok natuurlijk, maar dat vind ik juist alleen maar leuk ;)
     
  4. Niet meer actief

    A joh, lekker afwachten.... Ja toch...? Dat houdt het alleen maar spannend! :D ;)

    Groetjes!
     
  5. Kiz

    Kiz Bekend lid

    21 nov 2005
    973
    0
    0
    Wij hadden dinsdag een pretecho! ook alles tip top in orde, en ook wij willen niet weten wat het is...
    Uiteraard stelde ik dezelfde vraag aan de echoscopiste, en zij antwoorde met een volmondig ja! Zij had gezien wat het is..Ook ik dacht meteen: Ok, als jij dat met zoveel zekerheid kan zeggen, dan wordt het een jongen. Maar de toekomst zal het leren!
     
  6. Elina

    Elina Actief lid

    2 mrt 2006
    184
    0
    0
    huismama
    Friesland
    Mijn dochtertje was ook heel erg druk. En het was dus een meisje. Ik denk niet dat het veel uitmaakt hoe druk het babytje in je buik is hoor.

    Ik wist met 20 weken wel wat het zou worden. Ik moest voor een echo en zei tegen de gyn: Als je het kan zien dan zeg jehet maar hoor. hihi. Hij zei: Nou ik zie niks dus dan is het een echte meid hahaha.

    bij de volgende wil ik het weer weten. Of ik het nou tijdens de zwangerschap weet of erna het blijft toch een verrassing beide keren.

    Elina

    [​IMG]
     
  7. Niet meer actief

    Dus als je niets kan zien... wordt het een meid... hahahah. Grappig, heb ik er weer wat erbij geleerd... ;)

    Het blijft toch altijd een verassing ja... of je het voor of meteen na de bevalling weet...

    Maar ik snap het wel hoor, blijft t een beetje spannend allemaal... :) Ik kan nog steeds niet wachten totdat ik het weet... Ik weet het mevrouw ongeduld..

    Groetjes...
     
  8. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Tuurlijk blijft het een verrassing, wanneer je het ook weet!
    Maar het lijkt mij wel leuk om net na de bevalling pas te horen "je hebt een zoon/dochter!" :D
     
  9. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik wist met 20 weken dat ik een jongen kreeg, voor mij was de grootste verassing hoe hij eruit zou zien, vond ik erg spannend

    en hij was natuurlijk de mooiste baby van de hele wereld!!! hahaha
     
  10. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    :D Uiteraard!
     

Deel Deze Pagina