Op zp blijven na vervulde kinderwens?

Discussie in 'De lounge' gestart door Buitenleven, 24 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Op Zp blijven na vervulde kinderwens?

1. Nee, na mijn bevalling is Zp niet meer relevant/heb ik geen tijd meer

2. Ja, ik blijf hier/ ben gebleven om de gezelligheid/ nuttige info en topics

3. Ja ik blijf actief/ ben actief gebleven maar weet niet goed waarom

4. Overig

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan toch..de vrouwen die nu zwanger zijn kunnen er toch voor kiezen na de bevalling hun account te sluiten.

2. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had trouwens na de geboorte van de tweede (5.5 jaar geleden) ook mijn account gesloten want had het veels te druk en nooit gedacht dat ernog een derde zou komen. Zit hier sinds 2008, voorheen een andere naam gehad

3. Tigra

Tigra Bekend lid

15 dec 2014
    706
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja natuurlijk kan dat. Ik bedoel de vrouwen die hier nu niet meer komen, zij zien l deze poll niet. Dus krijg je met deze poll geen reëel beeld.

4. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dat maakt toch niet uit? Ze stelt een vraag uit nieuwsgierigheid ;) Die eerste optie lijkt me bedoeld voor zwangere dames nu.

Voor mij geld Nr 2. Hoewel ik meer een meelezer ben geworden dan dat ik veel reageer.

5. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Natuurlijk wel, de mensen die nu nog lid zijn maar overwegen om later zichzelf hier uit te schrijven kunnen die optie toch kiezen? ;)

Denk dat TS heus wel snapt dat mensen die hier geen lid meer zijn niet kunnen reageren.

6. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik ben ook blijven hangen ... kinderwens vervuld, maar ik zit hier al sinds 2008. Lang dus ..

7. Tigra

Tigra Bekend lid

15 dec 2014
    706
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zie mijn laatste reactie...

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

Kinderwens is vervuld en ben blijven hangen voor de gezelligheid en nuttige topics. Gaat tenslotte ook over opvoeding, voeding en ontwikkeling van kinderen.

9. tuc

tuc Niet meer actief

kinderwens vervuld sinds 3 jaar maar blijven hangen

10. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Ik ben er nog niet helemaal uit of m'n kinderwens is vervuld, maar ook als dat wel zo zou zijn lees ik hier nog graag. Ik vind het interessant om via deze weg een inkijkje te hebben in zoveel verschillende mensen, mensen waar ik normaal gesproken nooit contact mee zou hebben 'spreek' ik hier wel. Soms echt heel boeiend (of frustrerend ;)). Het meeste lees ik de onderdelen peuter/kleuter, schoolkinderen en mama en gezin, omdat ik het vooral op het gebied van kinderen heel nuttig en leuk vind om te lezen hoe 'het' bij anderen gaat. Verder lees ik vooral de lounge, films/tv/nieuws, vakantie/vrije tijd, en babynamen. Gewoon omdat hierin voor mij de meest interessante topics staan.

11. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Middelste optie.
    Een leuk tijdverdrijf (ontspanning) en nuttig. Heb juist ceel gehad aan dit forum in de baby tijd van zoon.

12. Heartbead

Heartbead Niet meer actief

Ik heb geen een kind en die komen er helaas ook niet maar ik blijf hier maar rondhangen. Zooo stom.

13. Logan

Logan Niet meer actief

Ik denk dat ik hier nog wel blijf. Waarschijnlijk wel minder maar ik merk nu al dat ik soms vragen heb over mijn zwangerschap en dat zal straks met baby niet anders zijn. Ook heb ik hier best wat contacten opgedaan en ben ik ook stil nieuwsgierig naar verschillende leden hier.

14. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.877
    5.116
    113
    Kinderwens is vervuld, maar ik denk dat ik hier nog wel een paar jaar te vinden ben. Ik vind het fijn om dingen te lezen over de opvoeding maar ook de onderwerpen die niet over kinderen gaan, in de lounge, lees ik

15. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Ben vanaf 2007 hier dagelijks op zp te vinden.
    Gewoon gezellig en veel nuttige info die je krijgt en kan geven!

16. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik mis nog een optie: kinderwens onvervuld en gaat ook nooit gebeuren.

Ik blijf hier nog altijd hangen, maar meestal in de lounge. Vind het gewoon gezellig :)

17. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik ben hier gekomen in augustus 2006. Na miskraam en wilde ff meelezen. In januari 2007 ook lid geworden. Uiteindelijk bleek ik wat later ook zwanger. Na dochter kwam ook zoon in 2009. Ondertussen is het 2016 en zijn de kinderen 6 en 8 en hebben geen kinderwens meer. Lees veel mee, krijg tips en geef tips en vind het gewoon gezellig

18. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik heb op overige gestemd. Ben blijven plakken omdat onze dochter prematuur geboren is en we nog niet weten of er wel of niet een tweede komt.

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik ben hier in augustus alweer 10 jaar... onze dochter wordt zo 9 jaar en ik ben hier toen gekomen om eventueel advies om zwanger te worden.

Ik was echt de dag voordat ik me aanmeldde zwanger geraakt. Maar ik wist dat pas de 14e augustus na een test.

Onze zoon wordt straks ook alweer 6...dus voor mij is zwanger zijn echt alweer een tijd geleden.

Hier komt er niet nog een kindje...

Ik kom hier nog voor de gezelligheid...al word het al wel steeds minder. Ik vind andere fora of Facebook groepen ook wel leuk nu...zoals sport en mijn hobby kunst/vintage/antiek.

20. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Nummer 2. Fijn en prettig forum waar ik alles kan bespreken 👍

Deel Deze Pagina