De jongste is nu bijna 3, dus zeker geen babietje meer. Meer aapjes gaan er niet meer komen ook. Ik ben nog wel lid, maar een heel stuk minder actief als voorheen. De voornaamste topics waar nog mijn interesse ligt, zijn topics mbt craniosynostose (aangeboren schedelaandoening) en ass. en verder luchtige topics in de algemene hoeken.
Tijdens mijn pgd-behandeling en zwangerschap was ik hier erg vaak maar nu wat minder. Toch vind ik het af en toe wel handig om een vraag te stellen over bijvoorbeeld borstvoeding of opvoeding of misschien dat ik anderen tips kan geven. Verder is er nog wel een wens voor een tweede kind dus tot die tijd blijf ik zeker wel hangen.
Wij willen er nog eentje bij, maar pas over een jaartje of 2 Vind het hier gewoon gezellig en sommige topics ook erg interessant, dus voor 2 gekozen
Ik had zp pas gevonden toen ik zwanger was. Na anderhalf jaar was ik eindelijk zwanger maar pas op de dag van mijn zwangerschapstest zp gevonden. De dag na mijn zwangerschapstest had ik me lid gemaakt en toen is de verslaving begonnen. Nog niet zeker of we voor een 2e kindje gaan maar ik vind het hier gewoon veel te leuk om weg te gaan. Heb heel veel aan het forum gehad en nu nog steeds. Ik heb ook veel tips van hier overgenomen bij onze opvoeding