Stoppen met roken deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door Elmo, 16 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja ben net gebeld en ja ik krijg medicatie champix om te kunnen stoppen met roken een heel schema en mijn stop datum is woensdag 24 februari en daarbij gaan zij en ik dit samen aanpakken steun dus via assistente ha.

Ik mocht zelf mijn stopdatum kiezen als je begint met dit medicijn moet je binnen 10 dagen een stop datum hebben/kiezen. Heb voor een goede week inwerken medicatie gekozen!

Mijn motivatie cijfer was een 5. Dat ik niet wilde wachten tot 9 maart was motivatie zij is meteen met de apotheek gaan bellen of het kon samen met mijn andere medicatie en heb GROEN ligt. Ze is wel zelf op vakantie maar door mijn tip om met andere assistente te overleggen op 25 februari die het even overneemt als ze op vakantie is kon ik morgen er al mee gaan beginnen.

Dus dames ik ga lekker weken zeuren en steun vragen en mopperen en klagen.:D;):cool:

En heb er zo goed over na gedacht allemaal ook fijn alles een beetje laten bezinken.

Ik had belooft er op terug te komen en mijn motivatie is om tot mijn dood een stuk gezonder te gaan leven. Dus geen moeder die haar kinderen hier mee wilt belasten voor nu niet en voor in de toekomst NIET. Mijn motivatie is ook om te kunnen zeggen dit jaar nog dat ik een EX-ROKER bent.:D:D:D

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Heel veel succes! Je kan het!

Ga je de 24e in 1 keer stoppen of ga je dan afbouwen?

3. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.792
    493
    83
    Succes en je kan het!!! Moet je kijken hoeveel andere mensen al gestopt zijn met roken, dan kan jij toch niet achterblijven? En als die het ook kunnen, dan moet jij dat toch ook zeker wel voor elkaar krijgen! :D De eerste weken zijn pittig, maar als je die door komt, dan kan jij jezelf een EX-ROKER noemen!

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

De bedoeling is in een keer stoppen. Dus daar ga ik voor. Ga deze week echt afscheid nemen. Van die rot verslaving maar met een steun in de rug. ;)

5. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Heel veel succes! Ik heb zelf een goede ervaring met het stoppen mbv champix, ik hoop voor je jij ook over een paar weken!

6. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Heel veel succes je kan het!
    Vanaf vandaag ga ik proberen te stoppen gisteren avond mijn laatste sigaret uitgedaan.

Nadat mijn dochter van 6 zei mama roken is giftig, je gaat er dood aan en dat wil ik niet.

7. mumija

mumija Niet meer actief

Ik vind het echt superknap van je!! Heel veel succes elmo!

8. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Super kana Elmo! Zet hem op!

9. Sifra

Sifra Niet meer actief

Heel veel succes!

10. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Heel veel succes!

11. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Gaat je lukken! mij hielp het om er niet teveel over na te denken. En mezelf niet zielig te vinden. Je hebt die sigaret niet nodig.

12. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    Succes!!

13. Islah

Islah Niet meer actief

Veel succes lieve Elmo, je kan het! Wat zullen je kinderen trots op je zijn!

14. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Succes!

Ik ben zelf nu 11 dagen, cold-turky, gestopt en kan het iedereen aanraden 😀
    Bij mij is de knop omgegaan na het lezen van het boek 'De Opluchting' van Jan Geurtz. Wellicht nog een tip voor erbij.
    Zet hem op!

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Heel veel succes, Elmo!

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dank je wel lieve meiden/dames.

17. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.555
    666
    113
    Heel veel succes! Zoveel anderen zijn je voor geweest. Jij kan het ook!!!

18. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Goedzo!!! Mijn man heeft 27 jaar gerookt en is afgelopen november ook gestopt met champix. Volgens hem werkt het echt enorm goed, heb je gewoon geen zin meer in een sigaret. Hoop dat het bij jou ook zo werkt!

19. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Succes Elmo, je kunt het!

20. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Respect, succes je kan het, ik blijf je volgen!

Deel Deze Pagina