Hallo,Dames Mijn vriend zijn opa wordt 85 jaar. Nou weet ik echt niet wat ik moet geven pff best moelijk. Hebben jullie leuke ideen/ tips???? Liefs mams
Kan je iets meer vertellen over hem.. de opa van mijn vriend was laatst ook jarig maar is nog ontzettend goed te pas en houd echt van uitjes, wij hebben hem een uitjes bon gegeven waar die dus zelf iets uit kan zoeken (te koop bij postkantoor)
of inderdaad één of ander 'evenement' ofzo, naar iets wat hij helemaal leuk vind, maar wat er nu niet meer zo van komt? Al dan niet met mensen mee om hem te helpen/te begeleiden. Schiphol, treinenmuseum...
Misschien een mooi boek van vroeger over zijn woonplaats? of plaats waar hij is opgegroeid. Mijn opa vond zo'n boek echt gweldig. Verder had hij ook nog een mooi boek gekregen over zijn oude werk.
Oh ja wat verder ook erg leuk is, een dvd van bijvoorbeeld mijn nostalgisch West Brabant. Je hebt ze ook van andere provincie's. bol.com | Mijn West-Brabant | Dvd
Ja, en je hebt ook zo'n boek van je geboortejaar. Ik weet alleen niet die al zover teruggaan trouwens...hmmm. Mijn oma wordt donderdag 86, ik ga eens voor zo'n boek kijken denk ik. Zij krijgt een waterkoker Tja, je zal em maar nodig hebben. En ze heeft al 2 tuinstoelen gekregen.