Mijn jongste gister, shirt van name it en broek van hm. Vandaag heeft hij zelf iets uit de kast getrokken en loopt een beetje voor joker bretels op een oude spijkerbroek met een shirt.
Zwart basic jurkje wat aan de zijkanten langer is als aan de voor & achterkant Pandakousen En ze had der aapies nog aan 🙈
Hier zijn we toevallig aan het shoppen. Zo fijn dat ze het nu ook leuk vinden om te passen, maakt het een stuk makkelijker.
Luna Stoer! Haha en grappig dag hij zelf wat heeft uitgekozen, doet de oudste hier het liefst ook, maar ziet er dan niet uit inderdaad. Chocochippie Leuk! Waar is het jurkje van? Niekepiek Wat een prachtige meiden heb je en wat zijn ze groot geworden!!
Dankje wel elvira! Ze zijn ook te leuk, maar ik ben bevooroordeeld. Dankje boom, ja ze zijn ook heel groot voor hun leeftijd. jouw meisje ziet er ook te schattig uit, leuk ook die sokjes.
Wil je enkel foto's van kinderen met kleding aan of mag een losse foto van de outfit ook? Die van mij willen vaak niet op de foto en/of we hebben er geen tijd voor, want ze moeten ook op tijd op school zijn. De oudste heeft vandaag in ieder geval dit jurkje aan met een zwarte legging: https://www.cazou.nl/media/clothing_thumbs/14440950_10210642616767677_8442929382037504770_n.jpg Van wat de jongste aan heeft kan ik geen foto vinden.
Heb em gekocht bij ninito, is er ook in het grijs Jurkje 'Black dress' - Jurkjes & rokjes - Meisjeskleding
Dl heeft vandaag haar favoriete schoolkleren aan, zelf uitgekozen. Ik durf er geen foto van te maken. (tule rokje met drukke blauw/groene bomenprint, op een grijze legging met drukke olifantenprint, en daarop een knalroze vestje.) Eigenlijk wilde ze een dikke grijze jurk met blauwe vogel. Veel betere keuze, maar daar kon de tule rok niet overheen.