Ik heb niet alles gelezen dus sorry als het dubbel is, maar komt dit vaak voor? En altijd om dezelfde reden?
Ik zou het wel aardig gevonden hebben als ze gevraagd zouden hebben wanneer je de verjaardag viert. Ik ben zelf niet zo stipt van de vaste datum, mag ook paar dagen eerder of later. Maar net hoe het uitkomt. Blijkbaar vinden zij het niet belangrijk om erbij te zijn. Ik zou het ook teleurstellend vinden.
Ze zijn gewoon heel laks en egoïstisch met veel dingen. Er wordt wel altijd verwacht dat wij voor hun klaarstaan maar andersom is het alleen maar hoe het voor hun uitkomt. Mijn man staat er vaak niet eens meer van te kijken, hij is het gewend, maar dit nu met de verjaardag vond hij wel vervelend.
Kan me voorstellen, vervelend. Ik zou wat afstand nemen. Verwachten dat jullie wel klaarstaan en zij die nooit thuisgeven, nee. Hopelijk genieten jullie wel dubbel van de verjaardag!
Nou dat het op de dag zelf niet lukt dat kan natuurlijk...meestal zelfs denk als het doordeweeks is. En dat iemand een keer niet kan wanneer het gevierd wordt dat zou er voor mij aan liggen wat de reden is. Maar van opa's, oma's, ooms en tante's moet er wat mij betreft wel een verrekte goede reden zijn waarom die niet zouden kunnen. Gewoon niet komen zou ik niet acceptabel vinden.
Jeetje, niet acceptabel? Ik ben blij dat wij in onze familie vrij met elkaar omgaan en elkaar geen dingen opleggen
Mijn man belde net dat ze het leuk zouden vinden als we met de kinderen dat weekend even langs zouden komen want dan konden ze een cadeautje geven. Dat vind ik dan wel weer lief dus ik heb ze de dag na de verjaardag uitgenodigd om een taartje te komen eten, dat vonden ze wel heel leuk. Dus opgelost, beetje geven en nemen.
als ze al wisten dat jullie de verjaardag zouden vieren dan zou ik het zelf niet echt leuk vinden maar denk als een verjaardag op een door de weekse dag gevierd word ook best moeilijk is voor vele om te komen wegens werk enz enz
Niemand heeft het over eisen, maar ook hier zou ik wel een heel goede reden verwachten als ze niet op de verjaardag van de kinderen zouden kunnen komen.
Klopt maar als je zegt het niet acceptabel te vinden, vind ik dat je dus eigenlijk min of meer wel eist dat ze komen. Klinkt misschien alleen wat opdringender dan.
Wat fijn dat jullie alsnog gaan en dat zij de dag erop langskomen. Goed compromis.. Veel plezier met de beide dagen op deze manier.