Vooral dat laatste stukje, met je kind opeisen... Ik voel gewoon plaatsvervangend razernij! Het is niet eens boosheid meer... Sorry Juniper, maar ik zou dus echt nooit meer wat met hun te maken willen hebben! Echt nooit meer. Wat is de volgende stap? Gaan ze de voogdij opeisen?
Oh... My... God! Zij heeft recht op een bezoeksregeling? Ik denk dat jij nog eerder recht hebt op een straatverbod voor deze maffe mensen!
Ik moet er haast van lachen.. sorry hoor maar leven die mensen in een spychose ofzo .. een bezoekregeling eissen na de uitspraak van je vader dat hij zijn kleindochter verdrinkt als ze niet op houd met huilen .. Dit is echt te bizar voor woorden..
Jeetje, dat is ziek! Een bezoekregeling? Daar zou ik dus echt heel erg mega pissig van worden. Ik zou eerder reageren door haar nooit meer te laten zien. Zijn ze helemaal besodemieterd? Heb trouwens eens gelezen dat opa en oma's in belgie idd recht kunnen hebben op een bezoekregeling, maar niet in nederland geloof ik. Maar het idee alleen al en dan ook nog zo vaak? Vaak krijgt een vader dat niet eens. Wat denken die mensen wel niet zeg.
Natuurlijk hebben ze geen recht om hun kind iedere week 2x te zien.. Dat heeft een vader nog niet eens als het kind bij de moeder woont.. Echt belachelijk! Wel ook echt supererg voor je man dat de relatie met zijn ouders zo aan het escaleren is. Met je schoonouders is ook erg maar vooral als het zo ver gaat kan je lekker een hekel aan ze hebben.. Met je eigen ouders is toch iets lastiger.. Ik zou als ik jullie was wel even gaan uitzoeken wat er wel waar is van rechten van grootouders want er staat me wel iets bij dat er in bepaalde situaties een soort van recht bestaan om het kleinkind af en toe te zien. (geen 2x in de week sowieso, eerder iets van minimaal 1x per jaar en ook niet alleen) Bij overlijden van het eigen kind en als de vader/moeder van het kleinkind dan hertrouwd of iets dergelijks. Dan kan ze wat dat betreft tenminste meteen afkappen en weet je waar je over praat.
Jee, dat ze denken dat ze recht hebben om hun kleinkind te zien. Ik dacht toch echt niet dat dat zo werkt. Zij hebben geen rechten en zeker niet na hoe ze zich gedragen hebben. Sterkte hiermee, Juniper!
Vooral dit stukje; Alsof zij wel even uitmaken wat er met jullie kindje gebeurt. Het staat er ook echt zo, alsof ze op dat punt net zoveel over jullie dochter te vertellen hebben als jij en je man.. Staat me wel wat van bij dat grootouders rechten hebben vwb bezoekregelingen, maar zeker niet op deze manier zoals zij dat stellen. Dan zal dat via de rechter moeten gaan en zullen er afspraken gemaakt moeten worden....Mss dat ze het dan uiteindelijk voor elkaar krijgen om jullie dochter te zien waar jùllie bij zijn, maar om het maar even zo zwart/wit te stellen zoals zij doen......Neenee, zo gaat dat niet... Het is echt erg dat ze jullie nu alle schuld in de schoenen gaan schuiven, terwijl ze zelf binnen zeer korte tijd diverse rare acties aan de hand hebben. Vind het heel naar voor jullie, het zou een erg gelukkige tijd moeten zijn nu, met jullie prachtige meisje. Deze mensen verzieken zo de hele unieke begin periode met jullie kindje. Want hoe je het ook wend of keert, zoiets maakt toch een inpact in je leven, hoe je ook je best doet om het van je af te zetten...Erg zonde
ik zit dit echt met verbazing te lezen...neem aub gauw afstand van die mensen....het wordt gewoon een beetje gestoord nu! Een bezoekregeling eisen! Die is niet wijs! heel veel sterkte en ik vind het ook heel erg voor je man!
Jeetje, ik voel me al boos worden bij de gedachte. Het zou mijn vertrouwen een knauw geven. Er zou wel een goed gesprek nodig zijn voor ik mijn kind weer alleen bij hen zou laten. Groetjes, Breña
Die mensen zijn hartstikke gek! Ik zou een brief terugsturen met alleen maar een ellelange tekst als de volgende: HAHAAAAAHAAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAAAA En dat dus iets van 3 a4tjes.. Sjongejonge, wat DENKEN ze wel niet? Ze vragen gewoon om ruzie, je moet teveel moeite doen om geen ruzie te maken zo toch? Ik was zooooooo boos geworden, had niet voor mezelf ingestaan denk ik.. Ik zou serieus een brief terugsturen.. Dit is echt niet normaal..
OMG, een bezoekregeling eisen?! Grootouders kunnen dan niet in NL toch? In sommige staten van de VS wel weet ik, en in België meende ik ook? Wij hebben ook niet een goede relatie met mijn schoonouders (schoonmoeder vooral) maar gelukkig staat Nathan daar volledig buiten. Ik zou zulke mensen heel lang buiten de deur houden, bah!
die mensen zijn echt niet goed wijs ongelofelijk zeg! Ik heb echt met je/ jullie te doen en wens jullie veel sterkte in deze situatie. Laat je niet gek maken. * overigens moet ik wel zeggen ,dat grootouders idd recht op bezoekregelingen hebben. Maar opa's die zulke dingen zeggen lijkt me toch echt niet he.......
Oh wat erg...! Een bezoekregeling eisen, hoe verzinnen ze het? Ik kan me voorstellen dat je je nu wel heel ellendig voelt, ook naar je man toe. Het zijn toch zijn ouders.... Moeilijk allemaal, hoor. Gelukkig ziet hij ook in dat dit niet normaal is. Zij hebben absoluut geen recht om hun kleinkind op te eisen, wat denken ze wel. En dan, wat als opa weer eens slecht gelapen heeft....? En dan ben je er zelf niet bij... Doodeng! Laat je in ieder geval noooit overhalen om die mensen nog eens alleen met jouw kind te laten. Ze zijn absoluut niet bekwaam om met een baby om te gaan, dat hebben ze nu wel bewezen. Sterkte ermee!
Er zijn wel situaties waarbij de grootouders recht hebben op omgang. Moet je maar eens op google kijken naar omgangsregeling + grootouders. Dan krijg je wel wat links. Gaat meestal over gescheiden ouders waarbij de kinderen hun vader niet meer zien omdat deze hen mishandeld heeft oid. Of als de kinderen uit huis geplaatst wordt. Er wordt dan wel altijd gekeken naar het belang van het kind. En ik denk dat er geen enkele rechter het in het belang van jullie kind zal vinden dat het 2x per week naar deze grootouders gaat.
Alleen bij hen laten? Denk je dat je ooit weer zoveel vertrouwen op kan bouwen dat je in deze situatie je kind nog alleen bij deze mensen zou laten..Ik denk niet dat ik dat zou kunnen, daarvoor is er teveel gebeurt en gezegt. Plus het enge dat schoonma zo ziekelijk jaloers is op Juniper, dat is absoluut ongezond....
Tjee wat een schoonouders uit de hel zeg.... kanp dat jullie netjes en beleefd blijven. Ik blijf dit topic ff volgen ben benieuwd wat voor stuiptrekkingen je schoonmoeder nu gaat uithalen om haar zoon over te halen. Ze lijkt wel een verwende kleuter. Goed dat jullie een sterk team vormen voor jullie kind.