Bronchitits

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Ietje, Dec 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ietje

Ietje Actief lid

Jul 15, 2008
    157
    0
    0
    Hee dames!

Hebben jullie ervaring met bronchitis bij de kleintjes?
    Jade is weer erg ziek, hoge koorts en we komen net van de dokter die aangaf dat ze bronchitis heeft. Ik moet zeggen dat ik er doodziek van wordt, ze is de afgelopen maanden alleen maar ziek geweest, dan is het RS-virus, dan oorontsteking, dan keelontsteking en nu dus weer dit.
    Zo blijft ze sukkelen met vanalles.

Groetjes!

2. mano82

mano82 Fanatiek lid

May 15, 2007
    1,554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Heb hier niet echt ervaring mee, m'n dochtertje is dan wel erg verkouden geweest (diepe hoest, koorts, slijm, neusje verstopt, ....) en heeft wel een bijna opkomende bronchitis gehad maar volgens mij heeft de antibiotica (Erythrocine roze siroop) effect gehad.
    Heeft de ha dan niks voorgeschreven?
    Veel sterkte!

3. Ietje

Ietje Actief lid

Jul 15, 2008
    157
    0
    0
    Jawel, ze heeft nu ook een antibiotica kuur, maar ik vind het zo eng klinken bronchitis, vraag me ook af of dit nu vaker gaat terugkomen en wat ik kan doen om het te voorkomen.

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    alyssa heeft ook bronchitis maar dan meer richting de astma kant.
    ik vond het ook best heftig toen ik het hoorde.
    voor alyssa heb ik nu ventolin (pufje) en daarmee gaat het heel goed.
    nu is alyssa heel erg verkouden en dan heeft ze er ook veel meer last van. (piepende ademhaling en erg veel slijm)

liefs doris

5. Christina83

Christina83 Actief lid

Dec 28, 2007
    268
    0
    0
    Mijn ventje is ook een extreme kwakkelaar. Hij krijgt nu twee keer per dag pufjes ventolin en twee keer per dag pufjes flixothide. Ook de antibioticakuur, amoxiciline, heeft hij 2 keer gehad. Het is heel vervelend inderdaad, maar als het bacterieel is, dan moet de antibiotca heel goed werken. Helaas was het hier viraal, dus de antibiotica had geen enkel effect.

Share This Page