ja hier wel, heeft te maken met jullie inkomen. wij hebben het geregeld met Viavilla, erg fijne mensen
Ja het is zeker de moeite waard, mijn schoonouders zijn er nu ook mee bezig om het aan het vragen. En waarschijnlijk schieten hun er wel veel mee op misschien wel 200 euro of zo. Hun hebben het geloof ik via roodkapje gedaan.
Mijn zoontje gaat 2x in de week erheen voor de fun eigelijk. Kan je het dan ook opgeven? OF moet het echt als oppas zijn?
Jah ik ben gastouder dus werk eigelijk wel thuis! maar me ouders zouden als het kan natuurlijk met het oppas samen ook wel willen verdienen.
ik heb hier ook na gekeken.... maar je hebt verschillende beurea's met verschillende prijsen... k vraag me af wat is het verschil?
Erg interessant, wij hebben het via omavanroodkapje.nl gedaan, goede service. Je betaald 1/3 deel van je overhoud..dus wij houden aan het eind 100 euro over en daarvan betalen we het bureau 34 euro en houden zelf 77 over per maand. Oma schenkt het waarschijnlijk aan kleindochter waardoor zij toch een erg leuk potje overhoudt! (oma past 1 dag in de week op)