Gewrichten baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jubbos, 30 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Goedemorgen,

Hebben jullie baby`s dit ook? Bij aankleden/ vastpakken enzo willen zijn gewrichtjes van zijn handen en voeten nog wel eens krak zeggen, denk elke x dat ik wat breek ofzo.
    We doen uiteraard heel voorzichtig met hem, maar krijg er elke x d kriebels van.

Groetjes,
    Mamalous

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ja, mijn dochtertje heeft dat met haar enkeltjes, we moesten er eigenlijk wel om lachen omdat mijn man ook "kraakenkels" heeft, wij dachten dus dat ze het van papa had maar het schijnt veel vaker voor te komen en ook weer over te gaan ;)

3. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Gelukkig gaat het over, ik krijg er namelijk hetzelfde gevoel van als je over het schoolbord gaat met een nagel of krijtje...

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hahaha, ja erg he? mijn dochtertje had dat telkens als we haar enkeltjes vastpakten tijdens het verschonen, op een gegeven moment heb ik maar mijn hand onder haar rugje gedaan en haar een tijdje zo verschoond, ik vond het ook niet fijn om te horen!

5. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Bij mijn zoontje kraken de schouders. Tja bij mij kraakt bijna elk gewricht, ik dacht dat het erfelijk was:D.

6. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Onze hele baby kraakt!
    Bij oppakken met je handen onder haar armpjes/ rond haar borstkastje KRAK
    Als je NET iets te hard een handje door een mouw frummelt KRAK
    Bij verschonen en aankleden de voetjes vastpakken KRAK

Ze kletst en speelt altijd vrolijk door hoor, en na bijna een jaar kraken zit alles er nog steeds aan!

7. Skye

Skye Niet meer actief

Hier ook die enge kraakgeluiden als je de armpjes door een truitje heen haalt. Krijg elke keer weer kippenvel ik het hoor.

8. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Het is goed dat het kraakt, betekent dat ze nog niet zo stijf zijn als wij. Het is allemaal wat ruimer opgezet in de gewrichten, nog niet helemaal af, zodat ze kunnen groeien. Omdat het allemaal wat soepeler is, kun je het ook makkelijker bewegen en dat kraakt dan wel eens.

Deel Deze Pagina