Wat kopen we voor onze 7 jarige?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Maartt, 31 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Oké.. zonder iemand voor het hoofd te stoten en ook gelieve geen commentaar.. alleen tips.

Onze dochter wordt 6 december 7 jaar.
    Nu wil ze voor haar verjaardag een Nintendo switch. Of geld om er 1 te kunnen sparen/kopen, maar dat vind ik een stom cadeau (geld).
    Ik heb zoiets we doen de switch. Alleen is mijn man het hier niet mee eens. Ze is al een soort van verknocht aan haar iPad (hebben we regels voor), en hij wil niet nog zo’n schermachtig iets.

Verder wil ze dus niks.. ja wel andere dingen maar die krijgt ze al voor Sinterklaas. Een spacescooter heb ik ook aan zitten denken, maar die vind ik eng (ze is nogal een brokkenpiloot). We dachten Disney, maar eigenlijk is dat ook wel meer een speciaal cadeau en een beetje overdreven als je 7 wordt.

Ik wil graag 1 groot cadeau. Prijs is niet zo belangrijk. Iemand leuke ideeën?

2. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Onze dochter wordt ook 7 in december en krijgt een naaimachine (een kinderversie, maar wel een echte); vorige jaar heeft ze een fototoestel gehad.

3. 1548

1548 Niet meer actief

Een grote LOL surprise bal/ pakket
    Een cadeaubon maken twv € ... om samen een dag te gaan winkelen
    Abbo op een tijdschrift/ pretpark/ bioscoop
    Een dagje Efteling, uiteten en een hotelovernachting

4. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Mijn dochter van 6,5 wil graag zo'n camera om zelf 'vlogs' te kunnen maken, misschien is dat ook wat voor jouw dochter?

5. Prj

Prj Niet meer actief

Onze dochter wordt 2 december 7 en krijgt wel een spacescooter. Ze zeurt er al maanden om.

6. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.367
    113
    fototoestel, dat kreeg onze dochter toen ze 7 werd. En het was een schot in de roos. Ze maakt elke dag foto's en filmpjes van zichzelf. Ze schrijft liedjes en zingt die dan zelf in op haar toestel. Zo leuk.Echt een aanrader (als ze tenminste van zoiets houdt ;) )

7. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Wat voor soort hebben jullie gekocht?
    Mijn dochter pikt nu steeds mijn telefoon. Ik wil haar voor haar verjaardag ook graag een camera geven.

8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wij hebben de nikon coolpix W100. Water- en valbestendig.

Afkes 10tal vindt dit leuk.
  9. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Die is leuk! Bedankt voor de tip!

10. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.367
    113
    Ze heeft de bekende Kidizoom van Vtech. Ondanks best wat slechtere recensies toch geprobeerd, en ik begrijp echt totaal niks van die recensies :D Want hij werkt echt perfect voor mijn dochter.

11. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.387
    113
    Vrouw
    Broek
    Hier heeft zoontje (5) wel een Switch gekregen! Hij is er heel blij mee en het is ook superleuk.

Je hoeft de hoeveelheid schermtijd toch niet aan te passen? Dan kan ze gewoon een keuze maken, of de ipad of de switch. Hier gelukkig een gezonde balans met zelf spelen, scherm en buiten.

Just dance is ook een leuk spel waarbij ze echt in beweging zijn. En ook speel ik graag mee Marioparty, gewoon een bordspel maar dan op de switch.

Ik vind het echt een aanrader, jammer dat je man niet wil. Misschien kun je hem nog overtuigen. ;)

12. TopperD

TopperD Bekend lid

9 jun 2015
    779
    156
    43
    Ik zou gewoon de switch doen als de prijs niet uitmaakt en ze dat heel graag wil.
    Hier kunnen ze met schermtijd kiezen wat ze willen. We hebben een ps4, nintendo 3ds en Ipad.
    Mijn man gebruikt de ps4 het meest. Heeft net weer een nieuw spelletje, dus zijn avonden zijn weer gevuld.

13. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Thanks allemaal!

Een camera om te vloggen krijgt ze voor Sint. Word er gek van dat ik telkens mijn telefoon kwijt ben. Al ga ik die filmpjes wel missen Haha!

Ben er nog niet uit... naaimachine is een heel leuk idee, heb er zelf ook 1. Ze is alleen alles behalve geduldig en netjes.

Zit nu te denken aan kledingrek met een paar verkleedoutfits die ze nog graag wil hebben. Eigenlijk doet ze dat het allerliefste... verkleden.

14. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik ben het met je eens. Hier ben je zelf bij.
    Maar ik snap mijn man ook wel een beetje. Ze wordt af en toe echt een klein heksje van alleen al de iPad. Die drama om een scherm (waarin ze dan haar zin niet krijgt), vindt hij nu wel genoeg haha

15. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.823
    113
    Dat laatste idee vind ik echt heel leuk.

Deel Deze Pagina