hondepoep!

Discussion in 'De lounge' started by Piekelotje, Feb 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Piekelotje

Piekelotje Actief lid

Jan 6, 2012
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet dit even van me afschrijven, ik heb zelf 2 hondjes, maar elke keer als ik terug kom van en wandeling zit weer hondenpoep aan de wielen van de wagen.gvrrrr.... Waarom ruimen mensen toch die poep niet op? Zelf door ik dat wel trouwens hoor... Ik weet niet wat ik hier mee wil bereiken maar moest het even kwijt.

2. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik vind het zelf ook vies en niet relax lopen als ik telkens moet opletten of er geen poep ligt!

Al moet ik wel zeggen dat ik zelf geen poepzakjes mee heb voor mijn honden en het vast wel een keer is voorgekomen dat ze op straat poepte.
    Nu heb ik 1 klein hondje wat konijnenkeutels poept, maar poep aan je schoen blijft vies.

3. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    Beter vooruitkijken! :D

4. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    Ik heb zelf 2 chihuahua's en die poepen altijd in struiken/gras etc. Die zullen nooit midden op straat poepen. Denk dat honden die op straat poepen gewoon laks zijn. Net als een kat die z'n poep niet begraaft.

5. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Ja hier ook zo vies,. Bij m'n dochtertje op school, de weg erna toe ( deze is doodlopend en gaat alleen richting de school ) ligt het ook altijd vol met poep... En t speeltuintje bij ons voren ook altijd vol! Echt asociaal vind ik het..

6. tricie83

tricie83 Bekend lid

Jan 20, 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Herkenbaar en zwaar irritant, bij onze weg naar school moet ik continu zorgen dat mijn zoon nergens intrapt , en dan rij je verdikkeme er zelf door heen. Ik vindt het ook zo ranzig, en ook gewoon midden op de stoep. Ik ben inmiddels daarom gestopt met de wandelingetjes naar school en ga maar met de auto.

7. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik ken het!
    Hier poepen veeeel honden op het fietspad achter mijn huis terwijl er notabene een uitlaatstrook naast ligt en aan de andere kant een bos!
    Erg frustrerend.
    Als mijn honden per ongeluk op het fietspad poepen ruimt ik het netjes op

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Tegenwoordig is het ook doodnormaal om een hond uit te laten in mijn tuin...ik woon aan een vrij drukke weg waar veel mensen wandelen richting park. Regelmatig tref ik een grote hoop aan midden in mijn voortuin. Ik kan hier zo giftig om worden!!! Asocialen!

9. Vagans

Vagans Niet meer actief

ik heb zelf 2 hondjes. Ik ruim eigenlijk nooit op omdat ze het altijd netjes in de struiken doen maar heb toch zon kokertje met poepzakjes aan de riem hangen voor het geval dat (ze zullen maar een x niet lekker zijn ofzo)

Gisteren liep ik over de oude begraafplaats hier terug met mn kleine meid komt er een ventje (jaar of 9) met een airdale terrier en dat pad ligt altijd voor 75% vol stront en de hond LIEP te poepen, johie trekte m mee in de hoop dat ik het niet zou zien en kwak na kwak poep achter de hond aan... precies de zelfde kleur en formaat als ze rest van de stront wat daar lag! (3x raden van wie die poep is...) heb het jochie er dan op aangesproken!

Als hij oud genoeg is om de hond uit te laten is die ook oud genoeg om zn stront op te ruimen.

Durf overgens te wedden dat hij het alsnog niet gedaan heeft (ik liep door met mn meisje want het was aan het sneeuwen)

10. chila

chila Niet meer actief

Ojaa, zo irritant! Hier ook veel last van. Ga je lekker wandelen, door het dorp bij de winkels notabene, en ligt er gewoon overal hondenpoep! Al vaak aan de kinderwagen gehad, bah!

Hebben zelf een hondje maar die zou nooit op de stoep poepen. Die doet het echt alleen op gras. Als er geen gras in de buurt is dan poept ze gewoon niet. En mocht het een keer wel gebeuren dan ruim ik het netjes op. Heb er zelf een hekel aan dus zou het dan ook niet laten liggen.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier is dat ook zo erg! En al helemaal in de straat.

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Mensen dus een hond hebben moeten gewoon de shit opruimen van die beesten. Wij krijgen eind deze maand een pup en heb de zakjes al ingeslaan. Smoesjes als kleine poepjes, laat hem in de goot scheiten of elk ander excuus vind ik zwak. Aub ruim die shit op of laat hem anders je eigen terrein of huis Vol scheiten. Kan echt boos worden om het feit wel de lusten niet de lasten

13. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Niet de hond... De eigenaar.

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Idd en trouwens openbare grasveldjes en struiken zijn niet om te poepen en te laten liggen. Leuk grasveldje in te voetballen in de zomer of te sleeën met de sneeuw kan niet meer vanwegen lakse mensen. Even bukken, oprapen en zakje weggooien in de prullenbak. Dus of jf hond nu poept op de weg, stoep, gras of bosjes. Opruimen

15. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Wij hebben hier gelukkig poepstroken, wordt 2x in de maand met zo'n poepzuiger van de gemeente schoongemaakt.
    Die van ons kan alleen poepen als hij wat zachts onder zn poten of kont voelt haha dus gelukkig alleen in de bosjes of ongeveer halverwege een grasveld (poepstrook).

Ik vind het zo smerig als mensen hun hond uit laten bij een speelplaats!

16. Username

Username Niet meer actief

Ik vind het schandalig dat mensen de stront van hun honden niet opruimen! Zo vies!
    En het kan dan wel in de struiken liggen (is iets minder erg dan op straat, alsnog moet je de shit opruimen vind ik) maar de geur is niet te harden als t weer wat warmer wordt. Als je een hond hebt moet je ook de verantwoordelijkheid nemen en opruimen als ie poept, waar dan ook. Wat mij betreft mag er veel strenger op gecontroleerd worden mét fikse boetes!

17. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Username:
    Mee eens!
    Die van ons poept alleen op de aangewezen plekken van de gemeente.
    Daar MAG dus poep liggen.
    En de poep stinkt alleen als het er net ligt, daarna niet meer.
    Het zijn niet alleen honden die in de bosjes poepen he...
    we hebben toch ook geen kattenbelasting ? ;)

18. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    3,396
    0
    0
    OV
    Loop je door een uitlaatveldje ofzo :p.. Nee grapje! Is ook dik irritant, en het gebeurd mij ook vrij regelmatig.

Laatst wou ik de keutel van onze waf opruimen. En er lagen er zoveel dat ik niet meer wist welke hij had gelegt. :p:p

19. Piekelotje

Piekelotje Actief lid

Jan 6, 2012
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het gaat mij vooral om de poep op de stoep of op grasveldjes waar ook kinderen spelen. Ruim op die shit! Mijn honden poepen ook in de struiken, maar ik ga echt niet tussen de struiken kruipen om de poep van mijn viervoeter o pte ruimen hoor!

20. Smnee

Smnee Niet meer actief

Bij ons ligt het ook regelmatig op straat... Echt midden op straat? Zo apart...
    Ik ruim het zelf altijd op, als het op de stoep ligt. Struikjes en dergelijk laat ik het gewoon liggen, tenzij er een bordje staat dat het verboden is

Share This Page