Opa komt niet naar verjaardag kleinkind

Discussie in 'De lounge' gestart door KimK, 15 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.815
    691
    113
    Vrouw
    Ach hier ook een oma die elk jaar met verjaardag van onze dochter op vakantie is! Terwijl haar eigen zoon op dezelfde dag jarig is als onze dochter! En elke x komt ze of veel later of laar dagen voor de verjaardag vind t bloed irritant ma je doet er niets aan

Bij ons geen grote familie vooral aan haar kant niet dochter is haar enige kleinkind en haar andere zoon geen contact mee! Maar wel altid verwachten dat wij op haar verjaardag komen zoals zij het plant ma bij ons nooit

2. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    dat verbaasde mij ook een beetje...tuurlijk ik snap dat het gezellig en fijn als als opa er bij is, maar als die vergadering nou al in zijn agenda stond en hij daar om de een of andere reden nodig bij wilt zijn, zal dat niet voor niets zijn denk ik dan? Als hij een andere x in de week speciaal voor je dochter zou langskomen zou dat het denk ik ook weer goedmaken toch?...of doet ie dat dan niet?

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    TS is niet meer actief...kan er wel een slotje op volgens mij

4. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Dan ben ik een uitzondering…..
    Het zou mijn dag werkelijk niet verpesten als opa niet kwam.
    Hij is toch volwassen en mag zelf bepalen wat hij doet? Dat verandert de verjaardag verder niet?

Ik kan niet zo goed tegen betutteling:D

5. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    oh huh apart?

6. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Dit vind ik een beetje een rare post.. Wat klink je negatief zeg. Moeten ooms en tantes dan serieus rekening met houden als ze op vakantie willen met eventuele verjaardag van neefjes en nichtjes? Bizar! Beetje kinderachtige reactie vind ik.

7. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Gisteren een topic geopend en vandaag geen lid meer?! :(

Zal ik dan maar even bedanken aan iedereen die de moeite heeft genomen in je topic te antwoorden? :D

8. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Idd!

9. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    hahahaha inderdaad! Wat apart!

10. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik zou het ook absoluut niet leuk vinden en dat ook zeker aangeven, zou het er zeker niet om verzetten.

11. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

Ow dat is niet leuk nee, je kan het wel aangeven dat je het niet leuk vind maar je kan er verder helaas niks aan doen!
    Hier ook de opa van mijn vriend die heeft ook zoiets: bij kleinkinderen die niet meer thuis wonen ga ik niet meer naar de verjaardag etc...
    Zijn wel 3 maanden terug op kraamvisite geweest van de kleine dus dat viel wel alweer mee.
    Hij heeft meestal ook op de verjaardagen van een koor een optreden of daar iets mee te doen.

12. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.179
    10.723
    113
    Ja je kan t even niet leuk vinden, dat snap ik. Maar om er nou een groot drama van te maken? Als hij nou erg uitkijkt naar die vergadering, lekker laten gaan. Oma komt toch wel?

Ik ben twee keer in juli bevallen. Mijn schoonmoeder gaat in de zomer meestal op familiebezoek in het buitenland. Ze heeft daar ook altijd van alles te regelen. Mijn oudste heeft ze nog 9 dagen gezien voor ze een maand wegging, de jongste werd geboren de dag nadat ze vertrokken was - beiden met 39-en-een-paar-dagen. Dus de jongste heeft ze pas na meer dan een maand gezien. Opa kwam een paar keer per week wel even langs, en hielp waar hij kon. Zo lopen dingen soms nu eenmaal. Kan me er niet al te druk om maken.

13. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hoe lang duurt zo'n vergadering? Valt dat niet te combineren?
    Ik zou het ook echt niet leuk vinden. Ooms en tantes daargelaten, maar je eigen (schoon)ouders? Nee, stom. Ook je eigen broers en zussen (tenzij het contact slecht is) verwacht ik op zo'n dag.

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Niet zo cynisch! Misschien is ze wel gebanned of is er iets ergs gebeurd.

Deel Deze Pagina