Opa ligt op sterven.

Discussie in 'De lounge' gestart door saphira17, 7 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saphira17

saphira17 Actief lid

19 nov 2008
    325
    0
    0
    Ik ben vandaag geweest met mijn dochter. Ze wou eerst niet bij opa kijken maar is later toch even naar opa gegaan. Hij was blij dat we langs kwamen en was goed in zijn doen. Hij ziet er helemaal niet ziek uit. Hij was volgens mijn moeder vermagerd en zag er niet uit als eerder. Nou ik zie geen verschil het enige waaraan je kan merken dat hij ziek is is dat hij op bed lag en heel slecht prate. Niet te verstaan. Oma was er om alles te vertalen als het ware. Hij hoopte dat als ik weer kwam hij weer kon zitten en normaal kon praten! Hij zei nog tot de volgende keer. Hij zou het wel fijn vinden als ik kwam met alle 3 de meiden zodat hij ze een knuffel kon geven en gedag kon zeggen. Hij wil nog niet gaan tot me oma met hem mee gaat. Maar dit zou hij nooit kunnen halen. Mijn oma is net in de 70 en net genezen van darmkanker. Ze is weer kern gezond. Ik ben wel erg benieuwd naar hoe lang hij nu nog in leven blijft. Ik hoop natuurlijk van harte dat er nog hoop is maar ben heel erg bang dat dat niet het geval is.

2. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ah goed gedaan meis. Sterkte voor de aankomende tijd. En hij zal niet de eerste zijn die hartstikke ziek weer helemaal opknapt zodat hij kan zitten. Houd hoop en geniet van de momenten die er nog wel zijn.

3. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Jeetje zeg! Sterkte alvast!
    Kinderen zijn flexibeler dan je denkt.

Je kan haar bijvoorbeeld heel goed uitleggen, voordat je er heen gaat, dat hij heel erg ziek is en een beetje raar praat, en dat dat helemaal niet erg is. Of ook dat hij een beetje vreemd kan ruiken en dergelijke. En dat dit waarschijnlijk dat laatste keer is dat jullie hem wakker kunnen zien, en dat de volgende keer dat jullie hem zien hij voor altijd zal slapen, en dat jullie hem naar een speciaal plekje brengen, en daarna zit hij op de wolkjes en houdt hij de wacht over jullie. En dat wanneer jullie hm heeeel erg missen jullie de speciale plek kunnen bezoeken.

Zeker een 4jarige snapt dat, als je het maar goed uitlegt.

Ik heb een van mijn sz nooit gekent, en onze nichtjes zijn van af begin af aan opgevoed met tante in de wolkjes, en als we willen kan je erlangs. Laats hoorde ik van sm dat de dame van bijna 4 daar was en graag even bij de tante haar speciale plekje wilde kijken.

Kinderen leren dan ook gelijk een beetje van het leven en de dood, niets mis mee persoonlijk.

Sterkte!

4. saphira17

saphira17 Actief lid

19 nov 2008
    325
    0
    0
    Hallo,

Ik ben gister nog even bij hem geweest. Hij leeft nog steeds. Hij is een echte vechter! Je ziet wel dat hij met de dag slechter word. Hij is heel erg in de war. Van de week viel het mee maar gister schrok ik echt van hem..zijn ogen zijn klein en heel erg glazig.hij zit onder de doorlig plekken heeft veel pijn overal hij leid echt heel erg. die arme man weet gewoon niet wie wie is. Hij Zegt elke keer dat mijn oma de jassen moet klaar leggen en de fietsen uit de schuur moet halen dat ze een stuk gaan fietsen. Of dat ze gaan wandelen.

5. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

6. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    Wij kunnen zeggen doen of niet doen maar ik denk dat jij je kids het beste kent om te oordelen of ze het aan zouden kunnen.
    Veel sterkte alvast! Ik verloor mijn grootvader in juli (hij lag in coma na een val) en mijn grootmoeder in oktober (door een tumor) dus ik weet wel een stukje waar je doorgaat.

Deel Deze Pagina