als vervolg op de vreselijke kinderprogramma’s: - heidi (de teken versie van een paar jaar geleden niet de nieuwe computer geanimeerde) - Casper en Emma - little witch academy (oudere kinderen) - my little pony
Zoon kijkt hier ‘s morgens wel eens naar Juf Roos (liedjes), sprookjesboom, Thomas de Trein en Superwings. Vooral de eerste twee kan ik wel waarderen. In de avond staat hier Shaun het schaap op. Dat vind mijn man ook hilarisch.
Buurman en buurman. Heerlijke nostalgie waar nu mijn eigen kind van over de grond rolt. Ik vond zelf Raad eens hoeveel ik van je houd heel leuk, maar daar is ie nu te groot voor....
Casper en Emma is hier geliefd, net als Fien en Teun. Maar Poli, daar is ze helemaal dol op. Is te zien op Netflix en ze vindt het helemaal geweldig. Dus soms hoor ik dan ook als ze in haar spel zit: oke oke, ik stuur het reddingsteam, we komen eraan!
Oh jaa Buurman en buurman is hier inmiddels zo gewoon dat ik er niet meer bij stil sta haha. Terugkijken op de tv is het of buurman en buurman of mega mindy óf piet piraat. En live op tv kom ik niet onder paw patrol, mickey mouse en de roadster racers en de speelgoeddokter of raad eens hoeveel ik van je houd uit. Via netflix is het de magische schoolbus, buurman en buurman, pieter konijn of barbapapa. We hebben ook een zooi dvd's van buurman en buurman en paw patrol. (En dekbedovertrekken, spellen, knuffels etc)zoontje is groooooot fan
Oh echt buurman en buurman ? Ik erger mij er kapot aan dat ze niks kunnen.... brandweerman Sam Mickey muis Robocar poli
Misschien is het anders als je kind rollend over de grond gaat van het lachen? Haha. Als hij er zoveel plezier in heeft dan vind ik het ook al snel leuk en er komen geen geweren, doodshoofden en weet ik t allemaal in voor. En kan prima worden gekeken zonder geluid
Wat ik niet erg vind als het opstaat: Robocar Poli Spaceracers Buurman&buurman Nijntje Brandweerman Sam Thomas de trein Vooral die eerst is favoriet. Als zoon even op moet schieten begin ik altijd: steeds paraat Kijk daar gaat Robocar poliiiiiii En dan gaat hij als een speer. Meestal.
Nijntje Bing Raad eens hoeveel ik van je hou Pieter Konijn Juf Roos Billie en Bambam Sprookjesboom en Sprookjesboomfeest Prinses Sofia Biba boerderij Fien en Teun
Mickey Mouse Clubhuis Mickey and the roadster racers Puppie vriendjes Casper en Emma Vooral Disney Junior dus
Op Nederland 3 heb je zo’n programma met dierenverzorgers in de dierentuin waar ze stemmetjes onder de dieren hebben geplakt. Dat vind ik nog wel leuk om mee te kijken en beide meiden kunnen hier wel naar kijken.