Ik heb even een vraagje, beetje genant de details, sorry. Maar ik hoop dat ik niet de enige ben. Af en toe heb ik last van slijmverlies, een beetje zo als voor een eisprong. Meestal is het een dikker kloddertje om zo te zeggen, en wat gelig (sorry) Wat is dit, kan het kwaad, en hebben jullie dit ook gehad? Tis met name na wat inspanning heb ik het idee.
Bedankt allemaal, pfffffff gelukkig ik ben dus niet de enige..... maar jullie dus ook echt kloddertjes soms?
Ik heb het ook heel erg gehad. Op het laatst zo erg dat ik gewoon 3x per dag zowat een schone onderbroek aan moest. Ben toen maar maandverband gaan gebruiken er voor.
ik heb het ook je moet alleen oppassen als het ook jeuk of brand want dan kun je een schimmelinfectie hebben net als ik!!!!!
Bedankt voor alle reacties! Vlindermoeder, ik weet t hoor, zo naar he een schimmelinfectie. Gelukkig lijkt t daar niet op. In mijn vorige zwangerschap (is niet goed gegaan helaas) had ik een schimmelinfectie EN blaasontsteking op hetzelfde moment. Jeu zeg! Maar nu nog nergens last van gelukkig. Maar ik ben helemaal gerust dankzij jullie over dat slijm. Bedankt!