Ik ben het zat, de beslagen ramen in de herfst/winter omdat we binnen de was ophangen boven in een apart kamertje. We hebben best veel was, elke dag wel minimaal 1 en ondanks goed ventileren en stoken blijven we beslagen ramen hebben elke ochtend! Ik kom er alleen niet uit welke wasdroger nou goed is? Ik zie er een hoop, wil graag een a++ minimaal en max 600 euro. Welke hebben jullie?
Ik heb net een nieuwe Siemens met een warmtepomp. Deze blaast de warme lucht niet uit,maar herbruikt het weer. Ideaal geen beslagen ramen,zo goed als geluidloos en energie besparend
Ik zou gaan voor een warmtepomp droger, ben je gelijk voor een groot deel van vocht en warmte af. Wij hebben er 1 van bosch. Weet alleen niet zeker of dit in jouw budget haalbaar is
Wij hebben vorige week ook een warmtepompdroger gekocht, eentje van Samsung (type DV70F5E2HGWEN). A++, 7 kg droogcapaciteit en hij past binnen je budget.
Ja warmtepomp bedoel ik! Ik zag ook een samung die leek me wel wat. of een whirlpool. ik heb een wasmachine van whirpool ook die het nog prima doet na 2 jaar elke dag wassen
Vorige week toevallig mijn siemens warmtepompdroger iq sensoric binnen gekregen, A++. Geluidsniveau is heerlijk, echt ontzettend stil. Maar ik moet ontzettend wennen aan de lange droogtijd. Mijn goede oude condensdroger had de was op een uurtje droog... Dat is nu wel anders helaas . Een driekwart gevulde trommel (7kg) met bijv. Katoenen beddengoed duurt 3,5 uur!!! En dan is het niet eens droog droog zeg maar. Ik ben nog niet overtuigd van een warmtepompsysteem....
Ik heb denken ik dezelfde,maar mijn beddengoed is binnen 1,5 uur kurkdroog. Pas je de warmte wel aan ? Dit heeft bij mij ook een paar dagen geduurt voordat ik erachter kwam dat het kon
Ik heb deze: https://www.wehkamp.nl/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C27&SC=7GH&KAC=G8I&artikelNummer=242101&MaatCode=0000&BC=GOA&BAC=ALG&cm_mmc_o=7BBTkwCjC-kTwFwwECVyBpAgfkblfbETzplCjCKyBTwyC8zyFfw5BF5CCjCoxnSnviv&utm_source=google&utm_medium=cpc&scid=scplp69624&sc_intid=862421010000&cm_mmca1=12913-AGI-24238486502-ASI-179853885182-862421010000&gclid=CjwKEAiA6YDBBRDwtpTQnYzx5lASJAC57ObMg7qRYBKna5EkxESTOj0j2vnwafrLfJQopwUUX0f-shoCmCfw_wcB Er zit een dagelijks programma op dat duurt 1h20m. Voor beddengoed door ik extra droog dat duurt 2h20m. ik las laatst ergens een tip om er een droge handdoek bij te doen, dat verkort tot een half uur klinkt raar maar werkt echt!