Ik zag het staan de advertentie. Ik ga daar eens op klikken. Kun je dan niet meer lezen? is het gratis uberhaupt? Ik vind het idee al leuk. ga gelijk even kijken
Ik heb even gekeken. Maar er staat niet wat er allemaal in zit. Je kunt hem alleen maar bestellen en ik vind 10 euro betalen voor iets wat je niet weet, niet helemaal ok. Of ik moet er overheen kijken.
Nee klopt dat jeh et niet kan zien. Ik heb ook gekeken en er staat alleen iets over leuk om cadeau te doen enzo. Het idee vind ik erg leuk. Maar wil eerst ook weten wat er een beetje inzit. Kijken of het de moeite waard is.
Ja precies, 10 euro uitgeven op goed geluk vind ik net iets te ver gaan. Dan maak ik liever zelf een leuke doos.
dat is natuurlijk ook een leuk idee. En orgineel, Ik had erniet eens aan gedacht, maar misschien ga ik dat wel doen voor de geboorte. Dank je voor de tip
tja, kon het ook niet vinden....Zijn opa en oma's eerste kleinkinderen dus vond het erg leuk. Maarja, 10,- voor troep doen we natuurlijk niet! agnes
het komt van dezefde makers als de verhuisbox, box for2 en box for you. DM solutions Qua inhoud wisselt het dus net zo erg, alleen is de opa en omabox wat meer op die doelgroep gericht, dus ook bijv. folders van hans anders en OOK! Dit is wat ik lees op de site van dm!