onze meid is helemaaal geen knuffelkont! ze komt niet lekker bij je voor de buis hangen rustig een boekje lezen, wat is dat ga liever bewegen en em uit je handen slaan! even knuffelen doen we niet dan ga ik gillen en ruk me los! soms komt ze (sinds een paar weken) wel een op je been liggen dan komt ze voor je staan en legt ze haar hooft op je been! vind het zo jammer dat ze niet wil knuffelen of rustig bij je kan komen zitten... hoe gaat dat bij jullie?
Hier ook geen knuffelkind. Alleen als hij heeeeeel erg moe is wil hij eventjes bij me zitten. Hij heeft direct iets anders aan zijn hoofd. Als hij zijn papfles leeg heeft dan wil hij binnen 5 seconden weer op de grond spelen. Soms van de hak op de tak. Is de hele dag druk bezig en zit geen moment stil. Ik probeer om zo af en toe een puzzeltje met hem te maken maar dat is nog geen succes. De puzzelstukjes vliegen door de kamer. Wie weet komt het nog wel. Maar ik ben soms best jaloers op m'n zusje (zij heeft 2 heerlijke knuffelkindejs).
Hier ook alleen als hij wat moe is, dan wilt hij wel bij me komen liggen, maar verder niet hoor...! Denk dat dat naderhand wel komt, hebben ze nu gewoonweg nog geen tijd voor!
Jelle komt ook alleen even bij me liggen als ik hem in bed wil leggen 's avonds... Dan legt hij zijn hoofd op mijn schouder en gaat er eens lekker voor liggen... Maar verder... Nee.. Ik heb geen knuffelkind... Zou soms best leuk zijn.. Aan de andere kant, een kind dat de hele tijd aan je hangt lijkt mij eerlijk gezegd ook niet alles... (niet vervelend bedoeld, hoor)
Nope, althans, niet met mij.... Hij zit wel lekker bij oma en papa op schoot, maar bij mij dus niet... Aan de andere kant, als hij zich pijn gedaan heeft of verdrietig is komt hij wel eerst naar mij, én ik krijg kusjes.