ik zou het in jouw situatie doen . Ben er zelf ook niet gemakkelijk mee, maar ik vertrouw bijna niemand m'n dochter toe . Als jij aangeeft dat jij 100% vertrouwd, dan is het op zich toch goed? Natuurlijk is je meisje nog klein, maar met 10 maanden ook niet meer zo super breekbaar zeg maar, als een jonge baby... Even bellen tussendoor of alles oke gaat en verder goede voorbereidingen treffen, zodat alles echt duidelijk is. Leuk dat hij het graag wil doen
Als jij en je vriend er vertrouwen in hebben zou ik het doen. Jullie meisje is in haar vertrouwde omgeving met haar eigen spulletjes en zullen zij en haar Opa zich prima redden samen.
Dit is zeker zo. Mijn zus woont hier een heel eind uit de buurt vandaag dus die zien we niet zo vaak, maar zij bood dus aan om op goede vrijdag op te passen (dan is het kdv gesloten). Heel lief, en fijn dat het zo opgelost kan worden, maar ik vond het toch ook wel een beetje eng.. Ik was bang dat Robyn het niks zou vinden, maar ze hebben samen een hele leuke dag gehad. Ze heeft ondertussen al vaker opgepast, en ondanks dat ze elkaar erg weinig zien heb ik er alle vertrouwen in dat het goed gaat, en dat is ook gebeurd. Als je het niet probeert weet je nooit of het goed zal gaan, en je kan altijd je ouders als back-up gebruiken mocht het niet gaan ofzo.
ik denk ook dat het geen probleem hoeft te zijn dat ze hem niet zo goed kent. Ligt ook wel aan de situatie natuurlijk en hoe ze reageert op veranderingen ons zoontje heeft in het ziekenhuis gelegen en hadden toen ook een oppasprobleem, toen heeft een nichtje van mijn vriend twee dagen opgepast (alleen overdag) en dat ging echt helemaal super!! Ze is dan wel wat ouder, maar ook rond die leeftijd was ze redelijk makkelijk daarin.
ik zou het denk ik gewoon eens proberen maar dan wel in je eigen huis zodat het voor je kindje toch vertrouwd aanvoelt.. en als er dan wat is kan je zo naar huis toe komen... ook zou ik het eerst eens voor 2 uurtjes uitproberen.... wie weet pakt het juist heel leuk uit!
Bedankt allemaal voor de reacties! Morgen komt die de hele middag koffie drinken.. en dan donderdag komt die om 11.00 zodat ik om 1.00 kan gaan werken. Me ouders staan zoizo standby en ik kan ook direct naar huis (5 minuten fietsen). Heb er helemaal zin aan!
Ik denk niet dat ik het zou doen. Maar ik ben erg selectief in dat soort dingen. Maar milan heeft vaak ook moeite om bij andere te zijn. Maar ja, dit is natuurlijk heel persoonlijk en iedereen heeft mogelijk een andere mening!