Ik heb helaas geen auto en moet morgen voor de verjaardag van mijn oudste boodschappen doen. Er moet veel gehaald worden dus op de fiets is echt geen optie. Nu kwam mijn vriend met het idee om met de bolderkar te gaan en die mee de winkel in te nemen zodat ik daar de boodschappen in kan doen. Op de heenweg kunnen de kids kan erin en terug lopen. Nu vraag ik me af of dat niet een beetje stom staat als je met die kar naar binnen gaat en of het überhaupt mag? zouden jullie dit doen of toch anders oplossen (Ik ben erg benieuwd naar jullie antwoorden. Vriend zegt dat het kan en ik vind het een beetje maf)
Je kunt altijd de bolderkar aan het begin van de winkel in het zicht van het personeel neer zetten en dan zelf met het karretje de winkel door lopen. Na het betalen de boodschappen in de bolderkar laden.
Daar is helaas echt geen ruimte voor in de winkel.. altijd ontzettend druk bij de ingang en kassa's kort op de deur.
TmvD Precies, dat. Doen wij ook, met name in de zomer dan Hier kun je hem nog gewoon buiten zetten maar ik kan me voorstellen niet overal in NL>
Zeker kan dat. Doe ik meestal ook als ml is werken en ik moet veel (en zware dingen) halen. Je kan het altijd even vragen, maar hier word daar niet moeilijk overgedaan . In principe is de bolderkar toch leeg en kunnen ze zien dat er niks meer in zat. Vind dat hetzelfde als met een tas. Dus ik zeg gewoon doen !
Natuurlijk kan dat, ik zou er als personeel zijnde niet raar van opkijken dus gewoon doen. En de laatset van ons clubje alweer jarig wat gaat het toch snel
Ik heb jaren in een supermarkt gewerkt (bijbaantje) en één van onze klanten deed op vrijdagavond haar `grote´ boodschappen en laadde inderdaad het grootste deel van de boodschappen in een bolderkar en de rest in tassen. En ging er zo mee naar huis.... 300 meter vanaf de supermarkt.
Vind het best slim! En waarom niet 😊 Nou doe ik hier aan zelfscannen dus zou scannen, inladen en afrekenen, ideaal. Je brengt me op ideeën voor als onze dame wat groter is 😊
Mijn man gaat altijd op een drukke zaterdagochtend met dochter in de bolderkar naar de winkel Dochter blijft er braaf inzitten de hele winkel door terwijl hij de kar volstouwt met boodschappen Enige nadeel vind hij dat hij last van zijn rug krijgt omdat hij best lang is en die stang van de kar best kort.
Ik weet niet hoe groot die is maar hier is wel is iemand met zon fiets kat die je ook kan duwen. Dat lompe ding staat altijd iedereen in de weg, ik heb er zoooon hekel aan als ik dat mens weer zie komen en hoop altijd dat ze haar met fiets kar en al er uit zetten. Punt is dus, let op dat je bolderkar niet te lomp is en mensen in de weg gaat staan.
Gaat snel he?! Ik ga het straks gewoon doen. Maar alleen als de kindjes van hun ochtendhumeur af zijn
Mijn buurvrouw ging idd ook een keer met de fietskar naar binnen. Vond dat toen zo knap dat ze dat zonder schaamte deed De kar is helemaal niet zo groot. Denk vergelijkbaar met een gewone winkelwagen. We gaan het straks gewoon even proberen! Scheelt me vanavond na mijn werk een hele boel gedoe en gehaast.
Heb ik in het verleden ook wel eens gedaan. Of een winkelwagentje meegenomen de Kruidvat in. Of een 'eigen' winkelwagentje mee (een kennis had zelf zijn eigen karretje gekocht). Of een speelgoedfiets mee met duw/trekstang. Ik denk niet dat het supermarktpersoneel hier snel van opkijkt. Hier in ieder geval niet.
Ik doe het altijd met de fietskar...ook zelfscan dus ideaal. Ik gebruik de kar niet eens meer voor de kinderen...maar voor de grote boodschappen wel. Maar ik vind wel dat je even moet vragen of het mag... want volgens mij mag het niet bij elke supermarkt
Oh ja hoor. Toen ik gastouder was ging ik gewoon zonder schaamte met 4 of 5 kids in de bolderkar de supermarkt door. Kreeg juist hele leuke reacties. Ik had het wel van te voren met de manager overlegd want het was een flinke kar, maar hij vond het prima.
Ja ik vind het een beetje maf. Maar ik zou het zelf ook doen in jou geval! En laat mijn kinderen wagen ook helemaal vol met boodschappen dus dat vind ik wel een beetje vergelijkbaar. Succes met boodschappen doen en veel plezier met de verjaardag