Hoi meiden! Ik heb dus -sinds kort, jaja al langere tijd hip..ik loop er iets achteraan - Washi tape ontdekt en vind het helemaal leuk! Ga nu de otvangen kerstkaarten ermee ophangen en heb ook al allerlei leuke ideetjes voor het inpakken van cadeautjes. Maar...wie heeft er leuke foto's om te showen?? Woorden op muren, inpakideeën, andere leuke dingen?? En waar kopen jullie dit? Heb nu één setje van drie rolletjes bij de Action vandaan, maar ik zou eigenlijk ook wel leuke zwarte tape willen. Kom maar door met de tips en foto's!!! )
Ja! ik spiek even mee! Heb ook al weken drie leuke rolletjes liggen, maar waar blijft die inspiratie nou??
Hihi..ik wist het ook niet hoor Tot ik gisteren eindelijk (volgens mij voor het eerst in een jaar) weer eens in bad ben geweest met een stapel woonbladen! Het is een soort plakband in vrolijke kleurtjes (beschrijfbaar, afscheurbaar en laat geen lijmresten achter) en mensen maken hier allerlei leuke dingen mee (zo het schijnt ). Zo wil ik mijn kerstkaarten ophangen en ik vond dit ook leuk om cadeautje mee in te pakken:
Ooh wat grappig zeg; zo simpel en zo makkelijk iets leuks d'r meemaken.....#tinkerbellgaatbijdeactionmorgensjoppen!!!