Kerstkado jongetje 2 jaar ?

Discussion in 'De lounge' started by JoyceD, Dec 17, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

Jan 6, 2006
    2,208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Heeft er iemand nog ideeen ?
    Hij heeft al zoveel gehad met Sinterklaas dat ik het niet meer weet :(
    We houden het nu dus ook bescheiden en het moet een kadootje worden van ongeveer 10 euro per kind .
    Maar ja , wat koop je voor een jongetje van 2 :(
    Zelf heb ik meiden ,dus geen ervaring .....

Uh , help ? :oops:

Groetjes Joyce

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Klei vinden ze geweldig. Een muziekinstrument zoals n trommel ofzo?

3. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    houten treintje, een bal (favo bij Giulian), muziekinstrumentjes (bij HEMA), speelgoed gereegschap (de elektrische boor is ook erg in trek hier), speelgoed garage (weet niet hoe duur zoiets is). Een poppenbuggy (ook ontzettend HOT hier, ook voor oudere jongetjes die op bezoek komen) bij de blokker hadden ze n rooie met Nijntje erop voor 6 of 7 euro.
    DVD van Nijntje of Bob de Bouwer, boekjes doen t ook goed. Badklei oid (ook bij de hema).
    Scheetkussen....

Genoeg ideetjes?

4. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Mijn neefje is 2,5, ook goed verwend tijdens de sint, dus ook ik heb maar een 10tje uitgegeven.
    Ik heb gekocht: klei (emmertje van hema, met verschillende kleuren) klei atributen (uitsteekvormpjes, deegroller en soort mesje van plastiek natuurlijk) plaksel en foamdiertjes die hij zelf moet plakken op papier (stukjes die een dier vormen) Hij vind knutselen op de peuterspeulzaal het aller leukste (hahahaha dat zei hij zelf!)

5. Dip

Dip Bekend lid

Mar 28, 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    vingerverf is ook een geheide hit... wel even een schortje bij kopen :)

6. Niet meer actief

Vingerverf voor in bad (kunnen ze lekker op de tegels verfen), verkrijgbaar bij de Hema en gemakkelijk af te spoelen!

7. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Ja dat is erg leuk! Maar niet de bad-klei van de hema hoor hihi , dat kreeg ik er zo moeilijk af...pffff, maar badverf is keigaaf...en idd zo'n megablok papier met vingerverf erbij en een verfschortje met lange mouwen dan he ;)

8. lydia

lydia Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,024
    0
    0
    wat ook altijd leuk is zijn boederijdieren of dierentuin dieren...bij de intertoys voor 4 euro geloof ik werkt altijd.

Share This Page