Hoi, ik ben eigenlijk benieuwt of jullie peutermeisjes al een staartje kunnen ik heb zelf een nichtje van 2 jr en 4 mnd en zij heeft nog heel weinig en dun haar! (achterkant wat langer maar daar is de helft van heel stug en piekerig (van het liggen) Dus ze kan nog geen staartje of knipje in (die glijd ook gelijk weer uit ) Hoe oud waren jullie kindjes toen er een staartje gemaakt kon worden? Ben wel es benieuwt!
Agnita was een maand of 4 dat ze een staartje in kon Elisa was een maand of 6. En Martina dat duurt nog wel even denk ik want die heeft bijna geen haar.
Ik gebruikte bij mijn dochter toen ze nog kleiner was en minder haar had altijd van die hele dunne elastiekjes( van zenner) echt hele ieniemienie. Nadeel daarvan was wel dat ze er moeilijk uitgingen als ze te strak zaten Jikke
astrid is 21 mnd maar kan nog geen staartje in hoor. Het is ook nog behoorlijk dun, wel wordt het nu ineens een stuk langer. Misschien doordat ze pas naar de kapper is geweest. Dat schijnt soms te helpen.
Onze dochter wordt over twee weken 2 jaar en kan eigenlijk nu pas twee kleine staartjes in boven op haar hoofd. Haar haar is aan de achterkant wel langer als bovenop, maar ook een beetje piekerig. Lijkt me wel leuk als ze straks langer haar heeft, kan ik lekker tutten. Nu trekt ze trouwens zelf haar staartjes eruit als ik ze net gedaan heb, dus voorlopig laat ik het maar even zo..... x Linda