Wat voor activiteiten bedoel je? Echt cursussen zijn er nog niet veel voor die leeftijd volgens mij. Ik ben een keer bij een proefles van the little gym geweest in Voorburg (bij het Koningin Julianaplein) en we gaan weleens zwemmen. Verder zijn de cursussen bij bijvoorbeeld het Koorenhuis enzo alleen maar voor iets oudere kindjes.. Ben ook af en toe een beetje aan het rondspeuren voor mijn kleine actieve mannetje haha.
Ik heb met mijn zoontje "Muziek op schoot" gedaan. Echt heel leuk. Wellicht is dat in jullie woonomgeving ook. Het wordt meestal gedaan bij de muziekschool. Ik ben nu op zoek naar iets anders maar het is lastig, zelfs de juf van de psz had geen idee ... nou, handig ... Groetjes, Nikki F
In de bibliotheek bij het stadsdeelkantoor van Scheveningen wordt elke 1e vrijdagochtend van de maand een voorleesochtend gehouden voor kleintjes vanaf zo'n jaar. Om 9.30 uur en echt ontzettend leuk. Het is gratis, laagdrempelig, relaxt, de dame die het leidt doet dit ontzettend leuk. Eerst een kringactiviteit, dan voorlezen en dan knutselen. Zo'n 1 a 1.5 uur. Echt een aanrader! Ook leuk om samen te doen. Verder is er donderdagochtend teddybeer-zwemmen in zwembad Overbosch. Ben zelf nog nooit geweest, vond dit net omdat ik ook op zoek ben. Gemeente Den Haag - Zwemmen en activiteiten in zwembad Overbosch Succes!
Volgens mij heb je ook een samenspeelgroep in den haag voor peuters. Daar ging de nicht van mijn vriend altijd heen met haar kleine meid.
ja ik woon zelf in het centrum van den haag en doe mee aan het koorenhuis peuterdans,mijn kleine is eigelijk nog iets te jong maar het is wel leuk
Ik heb net zitten googlen en ik ga mijn dochter op peutergym (later turnen) zetten in Segbroek op een gymnastiekvereniging. Recreatief turnen bij Die Haghe Centrum en omgeving hebben geen peutergym helaas. Verder ga ik dr inschrijven op peuterdans (later is het Ballet) op een balletschool in Yperburg Balletschool Ypenburg - Welkom op de website van Balletschool Ypenburg
Okee klinkt leuk,voor mezelf is dat te ver,ik heb nog geen auto en met de fiets zie ik het niet zitten hahaha,ik heb haar wel ingeschreven voor peuterzwem les in de waterthor begint in augustus.en verder ga ik ook de muziekles volgen in het koorenhuis,is ook voor kindjes vanaf 2 en half
Koorenhuis is echt leuk alleen helaas werk ik in het onderwijs 4 dagen. Alleen vrijdag ben ik vrij! Op dit moment zit ik ziek thuis maar binnenkort wil ik weer aan het werk.
Zwemmen doen we al een tijdje. Hartsikke leuk voor je kind. Je kan nu al mee beginnen hoor. Kijk naar teddyzwemmen in Zuiderpark en moeder en kind in Houtzagerij! Zwembad Watherthor is ook ver hoor. Bij de Thorbeckelaan. Ik ga met mijn klas erheen.
Okee leuk,geef je les op een basischool in den haag?,ik werk in het mch ziekenhuis en werk 3 dagen dus heb lekker op woen en vrijdag vrij
Ja ik geef les aan groep 5 op een basisschool in DH. vorige jaar groep 8. Hartstikke leuk! Ben jij een verpleegkundige? Ik ben een trouw patiente van het MCH westeinde. Ben onlangs daar bevallen (6weken terug) en kom geregeld daar terug voor de psycholoog en de gynaecoloog.
Nee ik werk op de afdeling declaraties,okeee ja zag het staan op je baby banner,maar het is hellaas verkeerd gegaan toch? erg hoor dat heeft denk ik wel een verwerkingstijd nodig.