Hi! Ik ben heel benieuwd of jullie al een feestdagen outfit (of meerdere) voor jezelf of voor je kids hebt? Ik ben wat inspiratieloos . Gebruik vooral linkjes en plaatjes, inspireer ons!
Ik koop niet echt speciale feestdagen kleding, maar heb toevallig wel een ontzettend leuk jurkje net geshopt: https://assets.wehkamp.com/i/wehkamp/150930_pb_01/smashed-lemon-jurk-zwart-8719434086963.jpg?$pop210x210$
Ik koop ook niks nieuws voor de feestdagen. Ik heb genoeg leuke kleding, van casual tot meerdere galajurken. Ik trek dus gewoon iets uit de kast.
Ik trek ook gewoon iets uit de kast. Ik draag niet vaak nette jurkjes en heb afgelopen jaren een aantal bruiloften gehad waar ik ieys nieuws voor heb aangeschaft, dus er hangt voldoende...
we hebben vaak wel wat nettere kleding aan. Ik heb de afgelopen jaren heel wat feestdagenkleding gekocht zag ik laatst. Dus dit jaar kies ik mooi iets uit mn eigen collectie Dochter is nog helemaal weg van haar feestjurken van vorig jaar dus die wil ze weer aan. Zoon en man een overhemd uit eigen collectie.
Pffff hou op schei uit. Ik ben al weken aan het zoeken naar een jurkje waarvan ik denk JA!! Begin december heb ik een groot personeelsfeest met het thema Chique Mystique. Leuk jurkje dus. Daarna kerstgala van het voetbal en daarna dus kerst wat we op wintersport vieren. Dus uit eten dus ik wil weer een jurkje aan. Alle 3 verschillende feestjes met andere mensen dus 1 jurkje moet genoeg zijn.... maar nu moet ik HET jurkje nog vinden.
Ik kijk mee. Ga niks kopen met m'n dan waarschijnlijk nog dikke buik, maar vind het wel altijd leuk om jurkjes te kijken. Ik doe m'n foute kersttrui wel aan.
Hier niks bijzonders, we hebben een kleine familie en is weinig anders dan op een verjaardag. Iets nieuws is leuk als ik het kan vinden anders iets wat in de kast hangt. Uk krijgt een foute trui aan, mijn man doet meestal een pollo en nette pantalon aan. Iedereen wel netjes geknipt dus maakt het nog een beetje bijzonder
Bekijk bijlage 548306 Wij hebben alledrie een nieuw pakje voor de kerstdagen. De avonden in een ‘ouwe joggingbroek’
Inmiddels voor zoon een rood overhemdje met kerst stropdas besteld. Ik twijfelde aangezien hij nog een vrij nieuwe spijkerblouse heeft hangen. Maar geen broek voor er onder dus ik heb gekozen voor het overhemd. Zelf moet ik nog wat zoeken. Tot nu toe zie ik niet veel leuks..