Opa wil een tablet...

Discussie in 'De lounge' gestart door hippydepippy, 14 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jijenikke

jijenikke Niet meer actief

Ik zou zeker voor een iPad gaan ( tweedehands zijn er genoeg te vinden ) Het is echt een feit dat er niets gebruiksvriendelijker is dan een iPad.

- Niet virus gevoelig ( aangezien senioren het ook allemaal niet altijd weten )
    - Apps zijn gecontroleerd en goedgekeurd
    - Het werkt zoals je het hoort te werken, het is een logisch systeem
    - Duizenden leuke apps, ook voor opa
    - Makkelijk te leren ( een kind kan de was doen )
    - Genoeg boeken over te vinden ( iPad voor senioren )
    - Heeft een hele goede service ( Applecare en winkels waar je terecht kunt )

Ik weet zeker dat ik jullie er allemaal van kan overtuigen dat een iPad / iPhone het beste werkt! ( ookal zeg / denk je van niet )

2. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Ik zou er vooral één zoeken waar iemand in de familie ook mee om kan.
    Zodat die opa kan helpen als hij problemen heeft met het ding.

3. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Wat een rare opmerking :cool: Ik vind Ios trouwens helemaal niet zo'n logisch systeem. Krijg altijd ruzie met de Iphone van mijn vriend als ik daar iets op moet doen.
    En alle dingen die jij noemt gelden ook voor android en windows. Sowieso moet je een systeem onder de knie krijgen, en zul je er tijd in moeten steken. Dat geldt net zo goed voor een ipad als voor een andere tablet.

Ik meen trouwens gelezen te hebben dat TS een windows tablet wilde (of dat opa dat wilde). Asus heeft hele goede windows tablets, die fijn werken. Nadeel van een windowstablet is dat er tot nu toe iets minder apps voor zijn, maar als je opa vooral wil internetten is dat geen probleem.

4. jijenikke

Waarom is mijn opmerking raar Rosao?

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik vind de opmerking ook raar, ik heb ervaring met Apple en android en vind android veel fijner! Dus ik weet zeker dat je met niet kan overtuigen ;)

6. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Heb je opmerking nog even hierboven gezet. Je zegt dat jij ons er van kan overtuigen dat ios het allerbeste is ook al denk ik zelf dat dat niet zo is... dat vind ik raar om te zeggen. Alsof ik zelf niet in staat zou zijn om een mening over deze dingen te vormen. En wat je tot nu toe hebt gezegd over ios vind ik niet superovertuigend en uniek voor ios.

7. jijenikke

Oke, dat kan. Dit is en blijft een forum met letters en zonder emotie. En ik suggereer niet dat je zelf geen mening kan vormen. Kom maar langs en ik overtuig je :)

Ik kan vragen waarom je ruzie krijgt met je vriend zijn iPhone ( wat overigens ondanks dat het iOS draait geen iPad is ) Aan jou Snoopy zou ik ook kunnen vragen wat de reden is dat je van IOS ( niet Apple ) naar Android bent gegaan of misschien wel van Apple naar Samsung bent gegaan. Maar zo dwalen we af, het gaat om een opa in dit geval.

Ik heb veel ervaring met beide en mijn opa en oma hebben ook gewoon een iPad. ( Voor 150 op Marktplaats gekocht en hij werkt perfect )

Voor jou Hippydepippy wat vragen; Wat is de reden dat je zegt dat je voor een Windows tablet gaat? Waarom twijfel je of het wat voor hem is?

Buiten internetten en spelletjes om, wat zijn zijn interesses? Zit hij er alleen mee thuis. Wat is jullie/zijn budget? Wie bij jullie beschikt over een telefoon/tablet/computer van Apple?

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Heb altijd android gehad (htc, Samsung) en toen een Ipad mini gekregen. Maar vind het niet fijn om mee te werken. Niets meer en niets minder ;). Dus je kan met allerlei argumenten komen, maar ik vind het niet fijn en mij krijg je dus ook niet overtuigd dat apple/ios fijner/beter is ;)

Deel Deze Pagina