Dat is niet op de fiets maar achter de fiets Maar hoe werkt zoiets ? Moet je daar je autostoeltje inzetten ? Of zit er al een stoeltje in. En tot welke leeftijd kan je kindje daar in dan ?
Je hebt gelijk, t is achter de fiets.. Maar wij zetten hier idd de maxicosi in. Er zitten voor 2 kids gordeltjes in en je mag tot 35 kilo ofzo. Dus 2 kids van een jaar of 4 kan nog denk ik?! Wij hebben deze gekocht omdat mn schoonzusje ook bijna bevalt en 'opa' 1 dag in de week op gaat passen. Zo kunnen ze overal mee naar toe op de fiets. En t is handig ivm kdv en mijn werk. Ik heb geen auto oid en mn werk en kdv is wél een km of 3 en om dit nu lopend te gaan doen zag ik ook niet zitten. Oja als je m loskoppelt van de fiets, kan er een wiel voorop gezet worden en is t n wandelwagen!
Ik was ook in SHOCK ! Ik dacht "dat kán toch niet"? dus ging ik snel in je album kijken (na eerst de geboorte datum 10 keer te hebben nagekeken......).........GEWELDIG !
ik dacht ook al ff, patroesjka, kindje van februari nu al voorop de fiets...shock of my life! haha, bedoeld ze dr fietskar! grapjurk! kan niet wachten tot ongeveer augustus, mooi fietsen me onze skeet. vraag voor mijn verjaardag de fietsspullen, vond alles bij elkaar pittig prijzig. dus leuk verjaardags cadeau!
Maar komt dat niet juist omdat hij bij de fysio is? Dat dat dus de reden is waarom hij niet eerder mag? Bij de fietswinkel en de fabrikanten van de zitjes adviseren ze 9 maanden. Maar als Tymen dan nog niet goed kan zitten, gaat hij echt nog niet in het fietszitje! Veel te bang dat er iets gebeurt.
@ patroeschka: ik wil ook zo'n kar aanschaffen, omdat wij ook geen auto hebben en 2 kids op de fiets lijkt me niks, dit lijkt me handiger. Is het erg stabiel en handig?
Ja dat bedoel ik ook. Er zijn mensen die 9maanden horen, en in de stress schieten omdat hun kind dat nog niet kan, of het juist doen terwijl het nog niet kan
ik neem merlijn ook al een week of 3 mee in een fietskar. ik heb er 3 koppelstukken bij: eentje op de atb, eentje op de ligfiets en eentje voor papa. ik zet hem niet in de maxicosi maar in een babyschaal. daarin liggen ze wat meer. dat schaaltje is echter hard, dus leg ik er een zachte deken in. gaat prima. als hij wakker is, kijkt hij wat rond, maar meestal valt hij gelijk in slaap. o ja, dan heb ik ook nog de bandjes leeg laten lopen en ik zoek gladde wegen uit. dit alles om veel schokken te voorkomen. wat jullie misschien helemaal onverantwoord vinden, is fietsen met de babybjorn. maar dit gaat prima. afgelopen zondag in de bommelerwaard wezen fietsen, met merlijn op de buik. de fiets was een oma-fiets, dus goed recht op.