Plassertje

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Marian, Jun 15, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marian

Marian Fanatiek lid

Feb 27, 2006
    3,648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Nou weet ik niet of ik een hele domme vraag ga stellen, maar goed, ik wil het toch wel eens weten nu ;)

Toen laatst mijn zwager en schoonzus op visite waren en zij haar zoontje van twee een schone luier om moest doen zag ik dat hun zoontje maar een heeeeel piepklein plassertje heeft. Nou weet ik dat bij baby's het altijd erg groot uitvalt/lijkt in het begin, maar is het dan zo dat hij de eerste paar jaar niet groeit en de rest van het lichaam wel? Of is mijn kleine neefje nou niet zo rijkelijk bedeeld en heeft Martijn hem echt heel groot? :oops:

Ik durfde het niet te vragen aan mijn schoonzus, want die is al zo snel op haar teentjes getrapt en beledigd, dus vandaar dat ik het hier dus maar vraag :rolleyes:

Nou, ik hoop hier een antwoord te vinden :)

Groetjes, Marian

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Mijn kindje heeft ook een klein piemeltje, of misschien lijkt het allemaal erg klein doordat zijn balletjes niet zijn ingedaald en er dus weinig balzak is.

Als ik andere kindjes zie moet ik soms wel ff slikken want dat ziet er veel forser uit.

Ach het zal wel goed komen

3. Es1981

Es1981 Actief lid

hihihi, kan je er niet mee helpen, heb een dochter, maar kan je nieuwschierigheid voorstellen.

4. Marian

Marian Fanatiek lid

Feb 27, 2006
    3,648
    0
    0
    Kampen
    Zijn er hier nou helemaal geen dames aanwezig die een jochie van een jaar of anderhalf-twee hebben rondlopen :(

Gaan jullie het me echt aandoen dat ik het aan mijn :evil: schoonzus moet gaan vragen :rolleyes: ;)

Marian

5. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Moment dan ga ik ff mn meetlint pakken.. ;) . Ik denk dat Justin ook best wel goed bedeeld is zeg maar..

6. Marian

Marian Fanatiek lid

Feb 27, 2006
    3,648
    0
    0
    Kampen
    Hahaha Patroes! Jij bent al net zo'n [​IMG] als ik!

Opmeten.....! :) :) :) :) :)

Groetjes!

7. hardloper

hardloper Niet meer actief

mmmm :oops: ongeveer 4 cm, maar ik heb niet zo veel verstand van opmeten. :oops: en hij sliep, dus ik ga ook niet lopen rekken enzo :oops: en sorry, verder ook meisjes... :oops: en ik gok dat ik het ook niet voor je ga navragen bij anderen :) (heb morgen een verjaardag :) zie me al gaan :)

8. Marian

Marian Fanatiek lid

Feb 27, 2006
    3,648
    0
    0
    Kampen
    :) :) :) :) :) :) :) :)

Opmeten heb ik nog niet gedaan, misschien morgen een idee......:rolleyes:

Maar het ging mij daar niet alleen om, ik vroeg mij vooral af of hij de eerste paar jaar niet groeit?

9. fenniet23

fenniet23 Actief lid

Jul 22, 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel
    Marian, marian toch. :) :) :) :)

Ik kan het me wel voorstellen dat je er nieuwsgierig naar bent. ;)
    En ik ook wel eigenlijk, aangezien wij de kids uitgehuwelijkt hebben. :) :)

10. Marian

Marian Fanatiek lid

Feb 27, 2006
    3,648
    0
    0
    Kampen
    Zozo Fenniet, toch nog stiekem wakker?

11. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Lig hier in n deuk hahahaha.. Anders mag Noëlle wel met Justin hoor Fenniet.. :) ;)

12. Marian

Marian Fanatiek lid

Feb 27, 2006
    3,648
    0
    0
    Kampen
    He :) Het maart-mama's topic is aan het einde van de weg links hoor! Da's niet hier ;)

13. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    x cuse me, verdorie mn vaginatie systeem weer niet bij me.. ben denk ik verdwaald :) .

14. hardloper

mooie verspreking bij dit topic hoor! en marian, als jij het nu onthoud, dan checken we over een jaar of hij gegroeit is.... ;)

15. Marian

Marian Fanatiek lid

Feb 27, 2006
    3,648
    0
    0
    Kampen
    Afgesproken! Want volgens mij gaat het ons hier niet verteld worden!
    Is het misschien iets waar je niet over hoort te praten? :)

16. Niki

Niki Fanatiek lid

Dec 13, 2005
    1,663
    1
    0
    Venlo
    Ik weet het eigenlijk niet... heb er eigenlijk ook nog niet bij stil gestaan en ook nog geen plassertjes van andere mannetjes (in de zelfde leeftijdscategorie van Hugo) gespot... Hij is inderdaad niet groot en het lijkt ook alsof hij niet is gegroeit, maar dat komt natuurlijk omdat alles meegroeit... zullen we anders foto's maken en vergelijken... ;)
    Hahahaa!

Ik ga naar bed...!

Groetjes Niki

17. Niki

Niki Fanatiek lid

Dec 13, 2005
    1,663
    1
    0
    Venlo
    Er staat trouwens al een bloot-foto van Hugo in mijn album al is die wel al een aantal maanden geleden gemaakt...!

18. hardloper

ik weet niet, is dit nu iets waar mannen niet over praten, of iets waar mannen juist wel over praten.... ik heb het nog nooit bij de hand gehad als gespreksonderwerp.... :oops:

19. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En dan díe woordkeuze er bij, hoe verzin je t? Word melig, moet maar gaan slapen zo denk ik.. ;)

20. Marian

Marian Fanatiek lid

Feb 27, 2006
    3,648
    0
    0
    Kampen
    Ja, dit wordt echt te erg dames! Volgens mij is het inderdaad mama-bedtijd en moeten we er morgen met frisse zin weer tegenaan! Dan kijken we misschien ook weer anders tegen de plassertjes van onze zonen aan :) ;)

Marian

Share This Page