Iemand verstand van prijzen in de bouw?

Discussie in 'De lounge' gestart door mawaikee, 14 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mawaikee

    mawaikee Bekend lid

    16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Hoi!
    Wij hebben lekkage in de douche. De verzekeraar heeft geconstateerd dat dit komt door slecht kitwerk.
    Nu kunnen we alleen het kitwerk vervangen, maar ik wil eigenlijk ook al heel lang douchecabine.

    Is er iemand die een schatting kan geven (of mss een partner heeft die dit weet)

    Wat het me kost om het kitwerk langs 2 muren, rondom putje. En mengkraan van de muur, en daar moet iets opnieuw gekit worden.
    OF
    Tegels verwijderen, douchecabine plaatsen (niets bijzonders, gewoon een bak en 2 wanden), enkele nieuwe tegels leggen + bovenstaande mengkraan.

    Ik heb het dan dus even niet over de materialen als tegels en de douchecabine zelf, maar puur over het werk.


    Ik heb namelijk echt geen enkel idee wat zoiets me gaat kosten. En of we voor de nieuwe cabine gaan is vooral afhankelijk van hoe duur die werkzaamheden ongeveer zijn. Dus een schatting ben ik al heel erg mee geholpen!

    Alvast bedankt voor het meedenken!
     
  2. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.248
    113
    Voor 20 meter kitwerk betaalde wij 120 euro. Wij hadden alleen maar 15 meter nodig en de minimum prijs was 120 euro (dus 20 meter) dus heeft de beste meneer ander oud kitwerk eraf gehaald zodat wij toch op de 20 meter uit kwamen.:D
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  3. Bubbel

    Bubbel Niet meer actief

    Onze douche afkitten kostte 80 euro. Lekkage was meteen over.
    Nieuwe douchecabine lijkt mij wel een dag werk dus sowieso 250-300 euro loonkosten.
     

Deel Deze Pagina