Hebben wij twee van voor duplo, past verder niet veel in. Wij dachten speelgoed in te perken in de woonkamer door een speelkamer te maken. Is een groot succes met een grote opbergkast en heel veel renruimte, maar mijn woonkamer wordt niet leger op. Hebben wel een groot apeelgoedkist waar we bijna alles in kunnen dumpen en staat er ook heel leuk tussen mijn meubels. https://www.musthaves.nl/dennis-speelgoedkist-staalgrijs?gclid=CjwKEAjwsuK_BRDD9ISR1bawwUwSJACbOiixBH-BRPrN3wv1BJqx_SeHI1bPc0dKpmE9KceJ2uUIRBoC4S_w_wcB
Wij hebben dit laten maken van steigerhout. 6 strekkende meter, met het tv-meubel geïntegreerd. In de hoge kasten staan nu bakken waar los speelgoed in zit, en op de krukjes heb ik zelf kussentjes gemaakt. Past helemaal in ons interieur en snel weer netjes, erg blij mee dus
Wat een leuke ideeën allemaal! Het huisje van Uuz vind ik ook erg leuk! Zie je niet vaak.. Zal vriendlief eens lief aankijken
Ik ben er ook erg blij mee. We hebben geen stang gemonteerd, gewoon een lampje op het werkblad gezet. Dat underlayment is wel splinterig trouwens, je bent lang bezig met schuren, dus we hebben daarmee alleen de achterwand gemaakt en verder gewone meubelplaten gebruikt.