smorgens flesjes ligt ze beneden op haar kussen in de box kroelen kroelen kroelen,, smiddags in badje flesjes tussen 2 en 3 even naar bedje flesjes kroelen kroelen kroelen savonds flesjes f rond half 8 savonds naar haar bedje .kroelen..bedje..wijk gaan dan zelf ook naar bed rond 22:00 of 22:30 en dan begint het huilen huilen huilen met tussenpozen tot ong 24:30 wij kroelen met haar leggen haar terug kroelen weer leggen haar terug enz enz enz en dan mag ze de fles weer en dan valt ze in slaap ,,raar he.. altijd rond die tijd....vanacht was het alleen na de nachtfles ook weer huilen pfff gaat dit over? wat kunnen we anders doen?
Ligt ze bij jullie op de kamer? Ligt ze in een wiegje of ledikantje? Denk neit dat je iets verkeerd doet maar dat ze waarschijnlijk de behoefte heeft bij je te zijn.
Misschien is het wel te groot voor dr. Je kan proberen haar in de kinderwagenbak te leggen en kijken hoe ze dat vindt.
hmm ja dat kan idd,,,, maar kan ze dan nog wennen ? ik bedoel went ze dan nog aan haar grote bedje,,ze ligt wel altijd heel ontspannen in haar bedje
de eerste weken zijn zo lastig en uitproberen.. Ik weet wel dat mijn zoontje dat ook deed. Hij viel aan mijn borst in slaap en als ik hem dan in zijn bedje legde werd hij weer wakker en begon te huilen. Dan haalde ik hem er weer uit en gaf hem nog een beetje borstvoeding. Daarna was het meestel goed. 's nachts ging het ook vaak zo, na de voeding wou hij niet weer terug maar bij mij blijven liggen. Tip: uitproberen en engelengeduld, het wordt echt makkelijker!
Ik heb hetzelfde probleem (gehad). Hier helpt in slaap wiegen heel goed. Binnen 5 minuten valt ze in slaap. Misschien verwend maar anders huilt ze zo een uur en nu geen frustratie voor allebei en we slapen allemaal goed. En ze slaapt momenteel tussen ons in omdat het op haar kamertje heel koud is en niet warm te krijgen. Ze ligt heel hoog en wij hebben de kussens laag en ze slaapt onder haar eigen dekentje.
ok en waar ligt ou kindje in of op? ik heb in slaap wiegen oook geprobeerd maar zodra ik haar zachtjes weg leg word ze wakker en gaat ze huilen
Hier ook de eerste keer, maar de tweede keer slaapt ze door en doen we gauw de lamp uit. Hier slaapt ze in ons bed, 's nachts op een matrasje van de reiswieg tussen ons in en 's ochtends in ons bed samen met mij ( wel op de plek van mijn vriend). Smiddags in eigen bedje of box.
intressant zeg ik dek er weleens over om haar sochtends lekker in bed te leggen naast me maar vind het eng ik ben bang datik bovenop haar ga liggen of dat ze uit bed valt
zou ik ook niet zo snel doen, maar goed ik ben een wilde slaper en rol het hele bed door dus dat durf ik niet aan. Misschien krampjes ofzo of koud?
Mijn pukkie heeft dit ook hoor. Soms heeft hij na zijn nachtvoeding echt geen zin meer om in zijn eigen bedje terug te gaan, en dan leg ik hem gewoon naast mij in bed of laat ik hem op mijn buik slapen. Houd er wel rekening mee dat het ook krampjes kunnen zijn (meestal wel te horen aan het huiltje, veel scheller). Misschien kun je proberen om haar bij jou op de borst in slaap te laten vallen, en op het moment dat ze in diepe slaap is... zachtjes in haar bedje terug te leggen. Denk er dan wel aan haar bedje een beetje voor te verwarmen met een kruikje, zodat ze niet wakker schrikt van de koude lakentjes. Daar hebben namelijk erg veel kindjes last van
Ze is nog maar 4 weken zie ik. Stan heeft de eerste dagen ook af en toe geweend, maar wij zijn er in blijven geloven om hem in zijn bedje te leggen. De eerste 4 weken hebben wij bij hem op de kamer geslapen zodat hij kon wennen aan zijn kamer en bed. Ik kan u zeggen dat het resultaat heeft opgeleverd. Wij kunnen hem nu zonder problemen in zijn bedje leggen zonder een huilsessie. Hij heeft zelfs geen speen nodig om in slaap te vallen. Hij weet dat hij op de kamer komt dat het is om te slapen. Succes nog en helaas is elk kindje anders... Maar de eerste weken zijn zwaar geweest...