Ik heb een jaar of 6 geleden gewoon zo'n dingetje gekocht die het op zich redelijk doet maar nu met onze kleine man merk ik dat de kwaliteit toch wat te wensen over laat. Wazig, niet snel genoeg etc. Nu ben ik dus aan het kijken voor een ander maar ik heb er heel weinig verstand van. Mijn oog is eigenlijk op de nikon coolpix s3100 gevallen maar of die ook echt goed is weet ik dus niet Weten jullie er iets van en is die nikon iets? Of hebben jullie iets anders? Ik wil er tot ongeveer E250,- tot E300,- voor uitgeven maar dat hoeft natuurlijk niet ( zo duur )
Ja die heb ik ook ben super tevreden. ik heb een mooie paarse. Bij Dixons voor 119euro! Dus hou je nog geld over hahaha
ik heb ook de nikon coolpix s3100 ik vind het echt een aanrader ben er super tevreden over maakt scherpe foto's en zelfs met inzoemen duidelijk.
Nikon is sowieso al een goed merk als ik het geld er voor had zou ik ook een nikon kopen zoeen profesionele dan he, ik zelf heb nu een Fujifilm ofzo weet niet welk type volgens mij deze Fuji FinePix JX300 (Roze) Prijs Goedkope Digitalstreet Digitale Camera Vergelijken Canon Nikon Olympus Pentax Panasonic Digitale Camera of iets dat hier op lijkt =P
Wij hebben een Lumix TZ8, 299 voor betaald en heel tevreden van! Maakt mooie foto's, je kan er heel mooie filmpjes mee maken. Een collega die veel met fotografie bezig is, heeft net dezelfde gekocht en is er ook zo tevreden van.
Wij hebben sinds vorige week de Panasonic DMC FZ 45 en daar zij wij heel tevreden over. Super kwaliteit foto's krijg je hiermee.
Als ik dingen over de nikon coolpix s3100 lees zijn de niet helemaal super vooral als je bewogen foto maakt? Ik zoek ook goeie maar niet te duren camera dus lees mee!
Ik praat nu wel over mijn Lumix TZ8... Je kan dit toestel instellen op bijv: huisdieren, nachtzicht, kinderen, ... en daarvoor moet je gewoon aan het knopje draaien en het gewenste vakje aanduiden. Is met tekeningen dus heel duidelijk. M'n zoontje kon net kruipen en had het toestel op kinderen ingesteld en heb een mooie kruipende baby op de foto die heel scherp is. En met nachtzicht heb ik een foto gemaakt terwijl hij sliep (rolluiken naar beneden) en die is ook super scherp. En dat vind ik super aan dit toestel. Moet zeggen dat ik elke dag nog nieuwe dingen ontdek en heb hem toch al meer dan een jaar Oh ja, en de batterijen gaan ook vrij lang mee als je gewoon foto's maakt. Met filmen gaan ze natuurlijk iets sneller leeg, maar da's normaal. Duurt ook maar een uurtje of 2 volgens mij om ze weer op te laden.
Wij hebben vorig jaar een olympus tough 6010 gekocht. Wij vinden het echt een super camera. Zeker vanwege de vele mogelijkheden en zeer scherpe foto's. Hij kan mee onder water, afspoelen onder de kraan, mee in de sneeuw, val bestendig tot 1,5 meter (daar ook garantie op). Echt super. Zeker met kleine kinderen, je kan de camera gewoon geven, want het is niet erg als ze hem laten vallen. En als ze er hem vies maken of erop knoeien, dan spoel je hem ff onder de kraan af, allemaal geen probleem.Maar het belangrijkste is dat hij zeer scherpe foto's maakt.
ALs je vooral foto's van je kindje wilt maken dan zou ik je vooral goed laten informeren over de snelheid van je camera en de lichtgevoeligheid. Dan krijg je een foto's van het moment (en niet net er na ) en hoef je maar zo min mogelijk te flitsen (ieks krijg je ook vaak van die lelijke bleke koppies van) Ik ben zelf lyrisch van de Sony Nex maar die is helaas net wat duurder dan je budget.
wij hebben sinds 2 maanden de sony cybershot dsc hx7v 16.2 mpxl, 10x optical zoom, full HD movie echt een mooi dingetje, scherpe foto's en heeeeeel scherp videobeeld!! kostte bij Dixons 300,- euro geloof ik
En weet je nu wel een keuze te maken met alle genoemde merken? Het is in eerste instantie belangrijk te weten wat je echt wilt, dan kan je in een winkel beter geadviseerd worden.. Zelf ga ik ook een nieuwe kopen en het gaat de Panasonic Lumix tz20 worden, deze maakt onder andere ook 3D foto's en is onlangs het beste getest door de consumentenbond.. Bij bijv Mediamarkt kost deze nog geen 300 euro!
Wij hebben een Canon Ixus. Behendig toestelletje wat je zo in je broekzak drukt, altijd scherpe foto's. We hebben hem al een paar jaar en nog steeds erg tevreden!
Amai, zitten ze al aan de TZ20! Vorig jaar hadden ze nog de TZ10, was toen nieuw en kon je 3D mee filmen. En de prijs valt precies ook reuze mee! Ben ook benieuwd of ts nu nog weet welke ze zou kiezen
als je een hele goeie wil dat is bijv de GE X5 bij de dixons 119 euro maar vergelijkbaar met een toestel tot 400 euro 14.1 mega pixel 15x optische zoom er handig in gebruik
Bedankt voor jullie antwoorden! Ik ben toch maar voor de nikon s3100 gegaan Ik heb me ook even goed laten adviseren in de winkel en deze leek voor mijn gebruik e.d. het beste bij me te passen. Heb er natuurlijk al wat mee gespeeld en tot nu toe erg mooie foto's. Ik ben benieuwd wat hij nog meer kan maar dat moet ik nog even uitvogelen