Hoihoi allemaal, Misschien een beetje een domme vraag, maar wat doen jullie allemaal in die opbergbakjes/mandjes? Ik zie overal van die leuke bakjes/mandjes staan. Maar is het puur voor de sier of heeft het ook echt nut? Liefs, Angela
Ik heb op de commode een mandje staan met wat verzorgingsspullen en termometer enzo. Vind ik handiger dan in een lade..
hier ook een mandje op de commode met verzorgins spulletjes erin. Heb ook 2 mandjes op de kast staan voor de sier. En heb 2 mandjes op de vensterbank staan en daar zitten wat kleine speelgoedjes in maar zijn ook meer voor de sier eigelijk.
Ik heb 2 mandjes tegen de kast hangen (commode staat tegen kast aan) en daar zitten in onderste sokken en bovenste spuugdoekjes. Staat ook mandje op commode met thermometer,zetpillen,neusdruppels,bepanthen en haar medicijnen.
Op de commode staat er 1 met deksel met de verzorgingsspullen Bij mnz zoontje gebruikte ik ze ook in de commode om de luiers in te doen. Er staat er nu ook 1 voor z'n sokken in z'n kast En hb er nu ook 1 voor de sier met een leuke knuffel erin Hihi
Ik gebruik mijn bureau als commode. Er is een verhoging op gezet, waardoor er een ruimte is tussen het originele bureaublad en het blad dat er bovenop is gekomen, daar heb ik 6 mandjes staan. Daar zitten de verzorgingsproducten (bodylotion/crèmepjes, badschuim, shampoo, etc.), (zwem)luiers, wattenstaafjes, thermometer, etc. in. Eigenlijk alle spulletjes voor de verzorging waarvan het handig is die bij de hand te hebben
Ik heb twee mandjes op de plank boven de commode: één met luiers en één met verzorgingsproducten. Had ik bij de oudste ook en dat beviel goed, dus daarom nu weer.
Ik heb in de vensterbank 2 mandjes staan, in de ene sokjes, de ander rompertjes.. en op de plank boven de commode zit in de ene de luiers, en de ander dingen zoals schaartje, thermometer, luierspelden, wattenstaafjes etc. Die mandjes vind ik én nuttig, én ze staan nog leuk ook
Voor de nuttig en voor de leuk hihi. Ik heb er 2, eentje zitten allerlei verzorgingsspulletjes in, staat in de commode, zo hoef ik straks als ik de kleine verzorg alleen maar dat mandje eruit te pakken en heb ik meteen alles bij de hand. In de andere zitten luiers.
Ik heb een mandje of 5 op de babykamer staan. - 1 mandje op de commode met daarin luiers - 1 mandje op de plank boven de commode met daarin verzorgingsproducten. - 1 mandje op de plank boven de commode met daarin het manicuresetje, de thermometer, een borsteltje en een kam (afsluitbaar mandje) - 1 mandje onder de commode met daarin speentjes en flesjes. - 1 mandje boven op de kledingskast met daarin speelgoed zoals tutdoekjes e.d. Ik ben dol op mandjes. Ze zijn niet alleen mooi maar vooral ook erg functioneel. De mandjes die ik gebruik zijn trouwens van handedby. Ze hebben ze in allerlei leuke kleurtjes en ze zijn super makkelijk schoon te houden. Echt ideaal.
Ik ben geloof ik de enige die geen mandjesfan is. Ik heb alleen een mandje waar ik de sokken in bewaar. Verzorgingsproducten heb ik op het wandplankje erboven staan, heb ze ook geprobeerd in een mandje te bewaren maar dan valt alles om en kan ik het niet met 1 hand pakken. In de laden heb ik trouwens wel wat mandjes, van de ikea, waarin ik de typische winter en zomer accessoires heb gesplitst (zoals in de ene een sjaal en wantjes, in de ander een zonnenbril en zwembroek)
Ik heb twee mandjes, passend bij andere accessoires in de kamer. Ik heb niet zoveel bergruimte dus heb ze nodig. Ze staan op de commode. In de ene ziiten verzorgingsproducten, in de andere nog niets. In de commode heb ik ook een paar vakjes gemaakt, maar dan simpelweg met schoenendozen.
Ik heb er ook 2 staan, eentje met neusspray, neuspeertje, thermometer, zetpillen, watjes en alcohol en de ander met vochtige washandjes, sudocreme en nog wat verzorgingsproducten.
Ik heb 2 mandjes (van Handed by) 1tje voor de sokjes en de ander zitten spuugdoekjes en slabbetjes in. Zit toevallig net online nog wat mandjes te bestellen Super handig vind ik ze en ze zien er ook nog leuk uit!
Ik heb er eentje voor de sier en eentje op de plank bij de commode om wat dingen direct bij dehand te hebben: speeltje, thermometer, alcohol, en wat ik op dat moment veel gebruik.