Hallo meiden, Gisteren in de winkel voor het enorme schap aan Zwitsal producten gestaan. Hmmmmm, allemaal is vast niet nodig maar wat gebruiken jullie nu wel en niet? De olie lijkt mij lekker, de parfum idioot (persoonlijke mening). Dus, graag adviezen! Eva
ik heb bij mn zoontje de lavendel olie gebruikt, lekker als babymassage vioor het slapen gaan een tube zalf, droog wangetje ofzo babygel ( wist dat het een baby met flink wat haar zou krijgen) haarlotion en nog een pot creme voor gevoelig huidje ( vanuitgaande dat hij mss wel zou reageren op de normale variant) dignen als shampoo, wasgel en bodylotion had ik ook, maar daar doe je heeeeeel lang mee, vind ik persoonlijk echt helemaal niet erg
Ik had eigenlijk alleen de haarlotion en een stuk zeep. Die laatste weinig tot niet gebruikt. Die haarlotion wel, vind ik zo lekker ruiken. Shampoo en badschuim heb ik pas veel later gekocht toen mijn zoontje al wat ouder was.
Ik heb de eerste maanden alleen de badmelk van de etos gebruikt, haarlotion van zwitsal, en billenzalf uit de babydozen, daar zit oa sudocreme, bepanthen en zwitsal in. Dan kan je kijken welke het beste bevalt. Baby olie is fijn voor droge huidjes of heel vieze billen schoon te maken en tube zwitsal op 't wangetje ( of iig die crème ) is fijn voor droge plekjes. De rest kan je bijkopen als blijkt dat je iets nodig hebt.
De babyolie moesten we van de kraamzorg gebruiken, maar die vond ik niet zo fijn, omdat die té glibberig is. Maar verder de shampoo, haargel, billencreme, zonnebrand en talkpoeder. Oh ja, én natuurlijk de haarlotion, die gebruik ik nog elke dag. Maar heb wel een goedkoop flesje met een spuitdopje erop gekocht, en daar de haarlotion in gedaan. Anders is het zo'n geklieder...
ik heb waslotion en bodylotion gekocht toevallig van sebamed want dat was flink in de aanbieding bij kruidvat
Ik heb hier de wasschuim voor huid en haar, ideaal! Verder babyolie en haarlotion. Voor de baby koop ik nog iets van badmelk maar vermoedt dat de kleine vaker mee gaat onder de douche. Voor de billetjes gebruik ik Bepanthen.
Zeepvrije wasgel , shampoo , en haarlotion. Ik heb badolie staan, maar amper gebruikt. Ik vind de wasgel veel lekkerder.
Hier gebruiken we de zeepvrije wasgel, de shampoo, de haarlotion, de vochtige washandjes (vooral ook handig met hele kleverige poep) en de billendoekjes van Zwitsal. Als crème heb ik bepanthen en voor massage e.d. gebruik ik amandelolie.
Wij gebruiken hoofdzakelijk de bad olie. Maar niks meer van zwitsal onze vent blijkt behoorlijk allergisch voor zwitsal dus we gebruiken nu Zarqa badolie en weleda lotion en neutral olie voor het hoofdje.
In het begin Eigenlijk alleen de wasschuim. Verder gebruik ik vooral balneum badolie en zalf. Vind ik zelf prettiger. En nu ze wat ouder zijn de kwaak kant en klare schuim pompjes, echt super ideaal.
- vochtige washandjes - creme voor gevoelig huidje - zeepvrije wasgel (fijn!) - shampoo - badolie of badmelk - olie voor het lijfje (eerste maanden alleen gebruikt) - haarlotion of haargel (lotion vind ik fijner) - de geurzakjes! Het eerste jaar heb ik trouwens niet veel zwitsal producten gebruikt omdat hij een gevoelig huidje had, heb toen Neutral gebruikt.
Uit het Zwitsal assortiment heb ik het volgende gebruikt: Goedemorgen haarlotion Shampoo Badolie Creme voor het gezichtje Verder heb ik de babylijn van de Bodyshop gebruikt. Kreeg ik cadeau, maar het is heerlijk spul, niet over geparfumeerd en zacht voor het gevoelige baby huidje!
Ik zou niet teveel kopen want ik had een hele hoop en toen kon onze kleine man er helemaal niet tegen. Toen heb ik alles van weleda gekocht, heerlijk spul. Wel heb ik de babygel veel gebruikt en de haarlotion gebruik ik nu nog bijna iedere dag. Hij is bijna 2 en het flesje is nog niet leeg
ik heb nu: -shampoo -schuimbad -blokken zeep -talgpoeder -zinkzalf -baby bodylotion -zachte creme Wil ook nog babyolie halen, misschien slaap zwitsal dingetjes halen maar dat alleen als de baby niet goed slaapt
Ik heb enkel in gebruik: -wasgel -shampoo -badolie -creme -luierdoekjes (momenteel, maar die van pampers zijn mij ook best -haarlotion