Jaja, ik heb jullie hulp ook nodig! Het zit namelijk zo: mijn vriend en ik gaan van het weekend met zijn ouders naar de prenatal. Wij mogen daar van hun voor 1000 euro dingen uitzoeken, maar ik weet niet zo goed wat we kunnen nemen. Wij hebben zelf alle belangrijke dingen al gekocht (van de baby-uitzetlijst), dus het zou nu alleen gaan om leuke dingen en dingen die gewoon handig zijn, maar niet op die lijsten staan... Hebben jullie ideeën?
zo dat zijn nog eens kadotjes,als je een lijstje maakt met wat je al hebt is voor ons makelijker om te zeggen wat.. weet niet of je borstvoeding gaat geven en of je dan al een kolf hebt die zijn ook aardig prijzig tjah en babykamer wagen en maxi-cosi zul je wel al hebben dus dan weet ik het ook zo niet..misschien een wipstoeltje of zo'n leuk boxkleed met alles erop en eraan, kinderstoel loopstoeltje? veel suc6 ermee en jou dag kan dus niet kapot als je zo'n mega cadeau krijgt!
Hoi, Mocht je het echt niet meer weten, vraag dan of ze het appart voor jullie willen houden, de baby kost in de volgende maanden al genoeg, dus voor luiers, voeding enz enz. Het is maar een ideetje. groetjes Ellis
Ehm hebben jullie de kinderkamer en wagen enzo al? een leuke kinderstoel mis? babyfoon? Idd een kolf, want die zijn héél duur. Alvast een volgende autostoel? (na de maxicosi) Ehm en anders idd apart laten zetten voor de kleine?
Kinderkamer lijkt me wel met bijna 37 weken? on: idd vragen of ze het bewaren, er komt luiertijd aan!
Zo wat een fantastisch cadeau! Dat is echt lief van ze. Misschien een campingbedje en extra kinderstoel als de kleine eens bij opa en oma logeert. Alvast leuk speelgoed/boekjes. Inderdaad borstkolf enzo. Een leuke draagzak. Een speelkleed. Een diaperchamp. Een schommelstoel. Een lodger. Een bibabad (als je zelf geen bad hebt). Moet je het perse bij de prenatal uitgeven? Een abonnement voor babymassage, babyzwemmen, voor een pretpark of dierentuin...
Wow, dat is nog eens gaaf! Enkele aanraders: - BabyBjorn wipper - Doomooseat - TrippTrapp stoel - Draagzak - Borstkolf - Magnetronsterelisator - Mobiel die je niet hoeft op te draaien - Wallaboo voetenzak - Tummytub - Lodge Shelter - Leuke assecoires voor de babykamer - Boek Pap en Mam vertellen over jou - Buggie Succes en veel shopplezier!
Boek pap en mam vertellen over jou? Ik dat zo'n boekje waarin je vanalles kunt opschrijven, ben daar nog op zoek naar, maar ze hier niet zien liggen eigenlijk
Ik zou zeker kopen.. Tripp Trapp kinderstoel met toebehoren Goede wipstoel Diaper champ Genoeg beddegoed Buggy (denk dat je al een kinderwagen heb?) Traphekjes, andere veiligheidsdingen?!? Babyfoon Badring Leuk speelgoed zoals babygym, muziekspeeltjes etc Extra boxkleed Dingen als lepeltjes en voedingsbakjes van AVENT bijvoorbeeld Badjasje/ poncho droog ding voor als je gaat zwemmen zwemring Slaapzakje in kleine maat uuhmm ga ff verder denken nog
een schommel van de fisherprice! Hier een gigantisch succes. Alleen via internet wel een stuk goedkoper (en met een stuk bedoel ik echt heeeeel veel goedkoper) dan bij de Prenatal.
@ Domino85: Dat is idd een boek waarin je alles kan opschrijven. De beste die ik kon vinden, de meest uitgebreidde, hij gaat van zwangerschap tot en met de pubertijd. Ik heb heb besteld bij bol.com, kijk maar eens.
Thanks allemaal voor de reacties! Vind het zelf ook echt een superlief cadeau. Veel van de dingen hebben we wel, buggy, borstkolf, kamertje, kinderwagen, veiligheidsdingen, autostoeltje voor later, tripp trapp enz. enz. Maar d'r staan wel een aantal dingen tussen ook waar we iets mee kunnen. Denk alleen dat die 1000 euro toch niet op gaat komen, dus ik vond jullie tips over pampers en babyzwemmen enzo wel handig! Denk dat ik dat maar eens aan ga kaarten. Meer tips zijn natuurlijk ook nog steeds welkom
uhm... dingen waar je nu misschien nog niet aan hebt gedacht: een groot speelkleed voor op de grond (zonder speelboog) een muziekmobiel fietsstoeltje draagzak (babybjorn synergy 130 euro) flessenwarmer (Avent 55 euro) doomoo seat rompers in alvast maat 62, 68, 74 (het gaat zo snel) lilly pads (je ging bv geven toch?) campingbedje kinderstoel zomerhoes maxicosi extra luiertas (een mama en papa versie) zonnescherm auto geurbuideltjes Zwitsal alvast voor vervolgvoeding: warmhoudbordjes, voorraadbakjes, lepels, oefendrinkbekers etc... babycook! (ook 130 euro ofzo) poeh mijn creativiteit begint op te raken... in ieder geval super cadeau... veel plezier met shoppen!
Wat ik echt heel handig vond was een badstoeltje, een plastic stoeltje met zuignap om in bad te zetten en daar kan je baby dan in liggen. Hoef je hem niet zo zwaar met je arm te ondersteunen en dan heb je 2 handen vrij om hem te wassen en met hem te spelen. Ideaal.
Speelgoed: mobiel of zo'n ding die bewegende dingen op de muur projecteert, en een babygym waar je verschillende dingetjes aan kunt hangen. Of dingen die indirect handig zijn als je een baby hebt: wasdroger of een extra vriezer voor je melk als je nu een klein vriesvakje ofzo hebt. En is je wasmachine nog goed? Die gaat straks overuren maken.
Inderdaad, een Babycook! Of alvast een ledikantje voor als je kindje de wieg is uitgegroeid. Een Babymee voor achterop de fiets. Een bakfiets?
Thanks! Ben weer heel wat wijzer geworden! Zijn inmiddels lekker wezen shoppen en hebben wel wat leuke dingen kunnen vinden (ook van jullie lijstjes). Het geld is nog lang niet op, maar we hebben nu gewoon afgesproken dat als we weer wat nodig hebben we gewoon weer gaan winkelen. Kunnen we over een tijdje nog wat dingen kopen voor als 'ie weer wat groter is. Oja, wat is eigenlijk een babycook? Heb ik echt nog nooit van gehoord...