Ik had zoiets in gedachten (gevonden op AliExpress). Het is echt voor de kleine ‘zooi’. Het komt dus niet in de douche/bad en ook niet voor flessen etc. Wij huren momenteel tijdelijk ivm verbouwing van ons eigen huis en mogen dus niet boren. Vandaar!
Die zijn echt een ramp! Ik heb er een paar, maar ze blijven echt niet hangen. Leeg vallen ze er al af, met inhoud dus helemaal snel. Als het slechts voor korte tijd is zou ik me niet druk maken over rommelig. En er zeker niet te veel geld aan gaan spenderen.
Toen wij hier kwamen wonen hadden we ook alleen een kastje onder de wastafel en een plankje daarboven, verder niks. Wij hebben een ladekast bij de IKEA gekocht. Hierin liggen nu alle handdoeken, voorraad verzorgingsproducten en we hebben ieder ons eigen laatje met verzorgingsproducten die open zijn en gebruikt worden. https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S59248037/ Wij hebben deze kast, alleen dan in het wit en 3 grote en 3 kleine lades, maar die kan ik dus niet meer vinden. Maar weet niet of jullie nog echt de ruimte hebben daarvoor. Wij zaten met een schuin dak, daardoor konden we bijna niks kwijt, maar dit is een mooie oplossing, heb direct een handige plek om de kinderen eerst wat af te drogen na het douchen.