Opbergsysteem voor schoenen

Discussie in 'De lounge' gestart door Janneke00, 24 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ikea :)

Bijgevoegde bestanden:

2. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Ik heb nogal redelijk wat schoenen:D;) dus ik heb mijn laarzen op de kledingkast staan, mijn ballerina's en pumps in 4 groten manden die in zo een karretje met wieltjes eronder zitten. Mijn mooie pumps en enkellaarsjes staan op planken in de inloopkast. Sneakers etc. zitten in een schoenenrad
    Mijn slippers en zomerschoentjes zitten in een plastic box op wieltjes die ik onder het bed schuif.
    Op de kast staat nog een box met moonboots en schoenen die ik gebruik als ik ergens ga klussen of buiten heel vies kan worden.
    Beneden in de hal staat een kastje met een aantal schoenen die ik heel vaak pak zodat ik niet tussen de rest hoef te rommelen.

We gaan deze carrousel bestellen om het wat overzichtelijker te maken:
    Schoenencarrousel XXL -Izelo

3. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.252
    1.893
    113
    Vrouw
    Wij hebben de onderste 3 traptredes omgebouwd tot schoenenlades.. De schopboarden (noem je dat zo??) kun je naar voren trekken en tadaaa. Geen plek voor de hele verzameling, per seizoen steeds afwisselen.. Had het ergens in een boekje gezien en heb manlief aan het werk gezet ;)

4. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Dat heb ik nog nooit eerder gezien. Wat een goed idee zeg!
    Foto's?:D

5. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Schoenenrek en het heeft een grijze hoes overheen, gekocht bij de Lidl tijdje geleden. Kan er geen foto van maken (het is te donker in huis en de flits doet het niet)

6. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    mijn partner heeft een soort sitetabel gemaakt van stijgerhout
    met daaronder 2 plantje 1 voor schoenen en 1 voor laarzen

7. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    wij hebben in de bijkeuken 2 houten rekken staan
    heel simpel kun je bij de bouwmarkt halen. ze zijn er ook van metaal.

onderste 3 planken zijn voor de kids en de rest voor ons.hahaha

heb er ook andere dingen in staat zoals motorolie frisdrank

ideaal

8. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0

wat een leuk idee!!!!

9. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Bekijk bijlage 357067

Ik heb er hier 4 van bovenop mijn kledingkast. Niet het meest praktisch, maar als je klein woont moet je toch wat :p

10. Janna

Janna Fanatiek lid

Vrienden van ons hebben dat ook. "Helaas" hebben wij een open trap, dus dat is bij ons geen optie. (Helaas tussen aanhalingstekens, want verder vind ik de open trap juist heel mooi!)

Overigens zijn wij ook niet zo handig dat wij zoiets zouden kunnen maken. Ml heeft echt twee linker handen. Als er in huis geklust moet worden, gebeurt het 9 van de 10 keer door mij.

11. Anne1988

Anne1988 Actief lid

20 mrt 2012
    371
    0
    0
    Verzorgende IG ouderenzorg
    Schijndel
    Ik heb een zwart schoenenkastje, formaat commode, alleen dan geen lades maar klepjes. Ik heb 'm al jaren, dus geen idee waar 'ie vandaan komt!

12. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Ik heb 2 grote staande rieten wasmanden met deksel, makkelijk om al mijn schoenen in te kiepen :D

13. Metire

Metire Niet meer actief

Ik heb een enorme apothekerskast in de gang waar al onze schoenen in staan, en de schoentjes van zoontjelief zitten in een van de lades. Ik wil ook nog wel rekje onder de kapstok voor de dagelijkse schoenen, nu staan ze gewoon op de grond :)

14. Ik heb twee schoenenkasten, een mand voor laarzen, en dan nog een lange plank in mijn kledingkast.. en o ja onderin die kledingkast staat nog een bak voor slippers en sandaaltjes. daarnaast staan ook nog twee paar dure hoge laarzen die ik incidenteel aantrek.
    Heb een beetje veel schoenen :)

15. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.252
    1.893
    113
    Vrouw
    Op verzoek.. fotootjes van de traplades.. :)

Let niet op de rest. We zijn nog aan het klussen ;)

Bijgevoegde bestanden:

16. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.252
    1.893
    113
    Vrouw
    Was trouwens makkkelijk te realiseren doordat we een trapkast hebben. Echter missen we nu wel bergruimte onder de trap :D

17. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hier gewoon een simpele schoenenkast. met 4 lades iedereen zijn eigen lade. alleen passen niet alle erin kisten van man bijv die zijn te hoog. dus die staan er alsnog naast.....

18. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
  19. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Wij hebben in de gang een kast onder de trap, daar staan dus de schoenen van iedereen netjes op schappen.
    Nou ja, daar horen ze netjes te staan, de kinderen pleuren ze meestal vanuit de deuropening gewoon op de grond haha.

20. Trirani

Trirani Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.294
    1.129
    113
    Vrouw
    Waar ik ben
    Dat ziet eruit als een goed systeem! En je krijgt dus al die rekjes voor 29,95? Niet alleen maar één?

Ik ben aan het zoeken voor mijn inloop-gedeelte in onze aankomende nieuwe slaapkamer :)

Deel Deze Pagina