Na het stoppen met roken.

Discussie in 'De lounge' gestart door Elmo, 29 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zo als iedereen hier weet ben ik gestopt met roken. Nu bijna vijf weken geleden en heb wel wat googl gebruikt maar vraag het toch ook maar even aan de andere stoppers.

Een bijwerking daar van is dat ik vaak te veel ademhaal als of ik te veel zuurstof tot mij neem waar door ik weer het gevoel heb als of ik rook dat was in het begin nog erger maar het is nu nog steeds ook soms nog vies slijm.

welke ontwenningsverschijning lichamelijk maakte jij mee.

In het begin en nu nog wel lig ik al om 22.00 uur op mijn bed voor mij doen zeer en zeer vroeg normaal gerust na 0.00 uur. Moe dus moe moe moe en moe.

Veel dorst zeer veel dorst allemaal met stoppen te maken of ook andere dingen morgen belt diabeetverpleegkundigen vermoed ook dat mijn suiker nog steeds niet goed is. Dorst niet te beschrijven net nog een 1.5 liter weg gedronken. Drie beters melk drie bekers water haha dorst echt apart haha.

Ik lees het wel.;)

2. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    @ Elmo, ik ben dit jaar ook gestopt met roken. Ontzettende dorst herken ik wel, hetgeen met zuurstof herken ik niet

Verder werd ik er ontiegelijk chagrijnig van, maar misschien is dit een wisselwerking, partner stopte er namelijk ook mee.

3. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Ik had toen ik na het stoppen met roken een gevoel alsof mijn longen openstonden, als ik diep inademde was het net of ik teveel lucht binnen kreeg heel oncomfortabel gevoel, ook had ik slijm wat ik ophoestte, dit was bruin bleeeh allemaal aangekoekte teer wat los kwam, duurde ongeveer een week geestelijk duurt het langer.

De dorst en dat extreem moeie herken ik niet dat klinkt meer als een suikerprobleem of je suiker die reageert op de verandering van het stoppen van roken eet je bv meer? of eet je anders ten compensatie van het missen van roken daar reageert je glucose natuurlijk op, ik hoop dat je snel er van verlost bent.

Verder wil ik tegen je zeggen dat ik het super goed vind dat je bent gestopt met roken, het is een van de moeilijkste verslavingen om vanaf te komen, kan ik over mee praten ik ben gaan roken op mijn 18th tot mijn 27th toen een jaar gestopt en na een jaar zomaar weer begonnen...gewoon zomaar zo stom!!, toen mijn kinderwens begon in september weer gestopt en toen ik een miskraam had meteen weer gaan roken tot ik de volgende poging ging doen tot zwangerschap en tot nu toe niet meer gerookt en ben het nooit meer van plan maar zelfs nu heb ik soms nog trek in een ''peukie'' maar dat kan ik nu heel makkelijk negeren, heel veel succes!!

4. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Goed van je, Elmo!
    Ik herken de benauwdheid wel. Ik hoestte ook bruingroen slijm op. Mijn huisarts zei dat mijn longen een grote schoonmaak hielden.
    Moeheid herken ik niet. Wel sliep ik slecht en had ik nachtmerries.
    Dat hoort er allemaal bij. Volhouden, het komt goed, echt!

Wel ben ik doordat ik meer ben gaan snacken 15 kilo aangekomen (en 10kg door zwschap) dus inmiddels 25 kilo zwaarder dan 6 jaar terug. Maar dat heb je zelf in de hand.

Deel Deze Pagina