hallo lieve mensen, ik wil me even voorstellen .. ik ben deborah een meid van 19.. heb vorige week een miskraam gehad.. maar op dat moment wist ik het nog niet zeker, had het nog nooit meegemaakt en d8 dat het weer zo'n menstruatie pijn was als normaal alleen iets erger... op de nacht van woensdag op donderdag kwam er iets mee uit wat ik nog nooit gezien had en ik ook niet wist wat ik er mee moest doen . ik heb het opgevangen en aan mama laten zien maar die sliep nog maar heeft even gekeken maar omdat zxe nog niet echtwakker was reageerde ze maar half dus ben ik weer naar beneden gegaan heb ik nog een keer gekeken en toen door gespoeld.. wist ik veel... me moeder ging vrijdags naar de dokter heeft toen verteld wat er was gebeurd en die zei dat het waarschijnlijk een miskraam was.. maar niet zeker wist omdat ik het niet meer kon laten zien... vandaag kwam ik bij een vriendin heb het uitgelegt hoe het voelde en hoe het eruit zag en zij heeft bevestigd waar ik bang voor was.. zij had het namelijk ook al eens mee gemaakt dus wist mij te vertellen dat ik zeker een miskraam heb gehad.. ik weet het dus pas sinds vandaag echt zeker.. ik ben er kapot van ik kan lachen maar huil het meest weet ook niet echt goed hoe ik er mee om moet gaan.. heb veel steun aan mijn vriend en aan mijn moeder maar desondanks weet ik niet hoe ik me nu voel of wat ik moet doen... wie heeft er een goed advies om het een plekje te kunnen geven... het is nog vers natuurlijk veel liefs deborah