beetje ziekjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door paars, 27 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    Hey!

sins het weekend is mn zoontje al een beetje hees ( zo klinkt het)
    sinds vandaag is dat erger geworden als hij geluidjes maakt klinkt het heel erg hees en als hij huilt piept ie gewoon..
    Hij is nog wel vrolijk maar heeft ook zijn momenten dat hij wat hangerig is.. ( dat is pas sinds vandaag) eten doet hij wel en flesje heeft hij heel snel leeg tis net alsof dat een beetje de keel verzacht...
    Wat zou ik hier aan kunnen doen.. hebben jullie tips??
    het lijkt en klinkt zo zielig ( vind het zelf waarschijnlijk nog erger dan dat hij er zelf last van heeft:)) maar daar ben je mama voor toch!! ;)

alvast bedankt

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Kijken naar je kind! Hou je gewoon een paar dagen niet zo strak vast aan ritmes, bvoedingsschema's ed en als je zoontje eerder aangeeft toe te zijn aan slapen: leg m in zn bed. Keertje extra voeding: doe maar (hij heeft vast ook keelpijn, dan kan drinken lekker zijn). Hangerig: geef m wat extra aandacht! Even pamperen mag best!
    Heb je m getemperatuurt? Als ie echt koorts krijgt kun je m paracetamol geven. Maar lekker laten slapen daar knappen ze ook van op.
    Is ie ook neusverkouden erbij? Dit had mijn zoontje vorige week. Heb gedruppeld met zout water zodat zn holtes goed open bleven. Weet hoe ik me voelde als mijn neus dicht zat en een kop vol snot...

3. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    hey bedankt voor je reactie!!

nee heb het idee dat hij alleen last van zn keeltje heeft.. hij drinkt zoo snel de fles leeg.. doet ie normaal nooit.. en hij is echt hees...
    kheb voordat ik hem op bed bracht getempt.. 37.25 weet niet hoe je dit af moet ronden.. meestal zit ie onder de 37 maar ik maak me er nog niet druk om..
    hoop dat het hier bij blijft..
    het is ook zo moeilijk te bepalen hoe je je kindje moet kleden met dit weer...
    Je word er niet goed van.. dan is het weer hartstikke warm en de andere dag weer regen en koud... Niks aan!!!

Deel Deze Pagina